Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Inspirert av innlegget, enkelte ting skulle ikke være lov. Like grilldresser, eller allværsjakker... Syntes det er søtt jeg. Lever i en del av samfunnet som er mye kaldere og sånt ville ikke engang ha kommet på tanke.. I disse tider, deler man så lite med sin partner. Vi ferierer hver for oss, vi fester hver for oss, vi har separate bank kontoer og barn fra forskjellige kull. Da syntes jeg det er naivt, og deilig å se par som viser symbiose på et eller annet punkt.
skorpionfruen Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre synes, vi har matchende bergansklær og da er vi så søte atte. tenkte å kjøpe en lik til lillemor somer rosa så har hele familien lik
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Når jeg mener like, mener jeg helst grilldress i samme farger... da tenker jeg : To for prisen av en!! hehe... er faktisk ikke vondt ment.. Jeg syns det ser rart ut..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Haha ok da... er jo med på den da nå går jeg aldri i grilldress da, men da kan jeg vil si at vi har like klær, men med forskjellige farger. Skal være enig i at det er litt sånn harryfaktor over disse grilldressene som gjerne har sjokkfarger og null passform.
Dronningen! Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Er det så mange som har "grilldresser" lenger da? Jeg er, i følge enkelte, så harry at jeg har campingvogn som ligger på fast plass. Kan ikke si jeg har sett noen der med like "grilldresser", jeg har strengt tatt ikke sett disse dressene på flere år. Da vil jeg heller si at Crocs på hele familien er den nye "grilldressen", det er stygt det! For å bruke dine egne ord Anonym 08:56: "Skal være enig i at det er litt sånn harryfaktor over disse Crocsene som gjerne har sjokkfarger og null passform."
prekæs Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Uff. Har sett noen crocstilfeller i sommer og legger til. Menn med hårete tær i åpne sandaler burde vært forbudt ved lov. Og med fare for å bli sett på som overfladisk. Jo billigere sandaler, desto fælere:/
Dronningen! Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Prekæs... Glad jeg ikke spiste akkurat nå - hårete mannetær i Crocs er djevelens verk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå