Miamaria Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg har tenkt å begynne å trene, og lurer litt på dette med barnepass på treningsstudio. Hadde jo vært sabla greit å fått trent litt på formiddagen. Er ikke begynnt i jobb enda... Noen som har prøvd det med sine barn? Jenta mi vil være ca 9 mnd når jeg begynner å trene...
selma07 og engel Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg prøvde elixia da jenta mi var ca 10 mnd. og det gikk kjempe dårlig! Jeg syns ikke de var noe flink med å se jenta mi, ivareta henne som så liten, eller å aktivisere. Da mannen min kom for å trene sammen med henne på å være der, så fikk vi beskjed om at det var ikke sånn de praktiserte det... så vi gjor ingen flere forsøk! men det er jo personavhenging hvem som er der, og hvor flinke de er. ingen krav til utdanning for å jobbe der...
noLadyjustME Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Det stemmer sikkert som selma07 sier at det ikke er krav til utdanning for å jobbe der..og det er veldig trist at det ikke er likt over alt.. Jeg trener på sats, og er kjempefornøyd!Trener mellom 10-12 og har fått god kontakt med de ansatte..Siden mini var litt skeptisk i starten så har de hver eneste gang tatt i mot han når vi kommer, og satt seg med han.Det er veldig betryggende, også kommer de jo å henter deg hvis noe ikke er som det skal. Vi begynte når han var 10 mnd- 3 mnd siden nå, og kun en gang har de kommet å hentet meg.Så han har virkelig storkost seg med masse oppmerksomhet..masse leker, og kjekke unger.. Får håpe dere også får en god opplevelse:o)
selma07 og engel Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Vet du, jeg har faktisk hørt mange si positive ting om barnepassen på sats, og negativt om elixia.... Høres ut som om dere har vært heldige:o)
Ellebettemor Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Jeg trente Sats manglerud mens tulla mi var 5-7 mnd. Et par ganger måtte de hente meg (De skifter ikke bleier, så en gang var bæsjebleie og en annen gråt). Synes de var helt greie som barnepassere. Bruk litt tid med barnet ditt hos barnepasser før du går og trener første gang- og ikke tren så lenge da.
månestråle32 Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Jenta mi har vært på miniSATS siden hun var 5.5 mnd(er 1 år nå), og jeg har vært kjempefornøyd hele tiden!! Hun har stortrivdes! Det har vært for det aller meste vært på formiddagen da det er litt roligere generelt da. Om det har vært noe så har de kommet med henne. har vel skjedd 2 ganger på et drøyt halvår.... Anbefales på det varmeste, spør du meg. Og så har jeg hatt med henne inn på SATSbaby- timer fram til hun begynte å krabbe. Da var hun heller på miniSATS. Da fikk hun lekt og jeg trent.... Har vært fin "oppvarming" til barnehagen også, tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå