Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hva sender dere med som klesskifte i b.hagen? klær som dere ikke synst er såå fine eller de dere liker best?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Klesskift i barnehagen er klær som kanskje skal ligge der en stund. Da er det viktigste at klærne passer og at de er riktig for årstiden, ikke nødvendigvis så viktig at det er de dere liker best. Sender man med favoritter, må man jo passe på å ta dem med hjem, hvis man skal bruke dem hjemme.
Gjest Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Bare helt vanlig tøy som passer... Lar det ikke ligge der,det ligger i sekken helt til det blir brukt. Vil at han skal se fin ut uansett lissom. Han skal ikke se ut som en dass fordi han må skifte. Skal være rent og pent og brukervennlig.
boble <3 Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Jeg kommer nok også til å sende med helt vanlig klær til skifte klær. Men tenker å bruke de klærne hun har med mest/ skarpest farge. Lys rosa og hvit body er erfaringsmessig ikke de beste fargene på jenta mi i barnehage;0)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Jeg sender med helt vanlige klær, men gjerne ofte de som er litt brukte..sender ikke helt nye klær med til henne som skal ligge i en skuff uansett.. Men er alltid rent og lukter godt da:)
Gjest Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Alltid fine og rene klær. Får alltid høre at hun er så ordentlig og fint kledd:) Jeg syns alle klærne hennes er fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå