Gå til innhold

Lyst på en til. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 4 mnd siden å har allerede nå lyst på en til. Har ikke gått på prevansjon siden fødselen å har hatt mensen en gang så det kan vel muligens allerede ha skjedd..... Flere i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikkje sei da nei:) Trivest godt me berre eina frøkno endo eg å godt e da;) Sku gått verpesjuk allerede:P

Skrevet

Nei, nei.... Linus er vårt 5. barn så nå er det nok :-)

Men kjenner til følelsen, hadde den rett etter fødselen med nr 3 og da lot vi det stå til, og 11 mnd etter kom nr 4 ;-)

Skrevet

:-)

Ja, og min er bare litt over 3mnd, og hun hadde kolikk...

Men for ikke å lage en situasjon som sliter meg helt ut,

så tror jeg nok vi skal vente en stund til gitt.

Jeg var så skamdårlig i starten og dødstrøtt resten av svangerskapet.

Vi skal i alle fall ikke ha noe enebarn, det er sikkert!

Skrevet

Ja, har lyst på flere... men det må bli til neste år, må iallefall gå ett år på skolen. Nå er det allerede blitt utsatt ett år, siden jeg ble gravid i fjor... Så kanskje vi begynner å prøve neste vår/sommer.

Skrevet

Samme her, Jonas er 6 måneder neste uke og vi går heller ikke på prevansjon nå. Så ja, vi ønsker to tette- så får vi bare se hvor tette!!

Skrevet

Jeg ønsker meg også en til.. snuppa er 7 og halv mnd, eneste er at mannen min har ikke lyst på en enda, så jeg får vel bare vente.

Kanskje en ide å begynne med prevansjon da ;)

Ikke har jeg fått mensen enda, så kanskje jeg er gravid allerede.. ? :)

Skrevet

Ikke snakk om! Sliter nok som det er med èn liten på 5 mnd..Pluss at jeg har bekkenløsning som ikke gir seg, så ærlig talt frister det ikke å få en til i fremtiden heller..=((((

Skrevet

Ønsker flere her ja!=)

Snuppa er 6.5 måned. Har vært verpesyk siden hun var to mnd jeg.. hehe..

Vi er litt frem og tilbake da. Lurer på å vente til å prøve igjen neste sommer. Senest neste sommer. Holder på med et husprosjekt det hadde vært greit å fått ferdig. Men det kan godt skje nå å, bruker ikke prevensjon. Så blir det så blir det å helt greit er det. Men vi går ikke sånn skikkelig inn for å få til en NÅ da. Vi koser oss, så blir det det blir.. Har enda ikke fått igjen mensen etter fødsel.

Skrevet

Her har vi lyst på to tette, så det har ikke vært brukt no prevensjon siden fødsel. Ikke har jeg fått mensen heller, men kjenner at kroppen begynner og forberede seg på den. Så tiden får vise. Snuppa er 6 mnd og vi snakker mye om en liten en til.

Skrevet

Her har lysten på ny baby seiret over fornuften og det blir 20mnd imellom ungene! Er sliten som fy av en krevende unge som for tida nekter å sove på dagtid selv om han trenger det! Blir nok slitsomme tider, men de vil nok ha mye glede i hverandre!

Skrevet

Vår gutt er straks sju måneder, og jeg har vært babysyk ihvertfall de siste fire månedene! Er helt snålt, men jeg tenker pokker meg på det hver eneste dag! Lengter etter magen - og er til og med en anelse misunnelig på de som skal føde :OOO Etter planen skal vi forsøke på nestemann neste høst...det er ett helt år til! Jeg kan ikke fatte å begripe hvordan jeg skal holde ut, jeg :P

Skrevet

Må innrømme at jeg er litt babysyk. Men så var dette barnet mye enklere enn første. Men tanken på å slite seg gjennom en graviditet til er ikke så helt fristende. Men temaet har vært oppe ofte i det siste.

Skrevet

ja vi vil veldig gjerne ha flere.. småen er ikke mer en 10 uker,men her prøver vi ikke å forhindre noe iallefall :) heller andre veien.. det tok lang tid å få første mann så belager oss på at det kan ta noen år denne gangen også, men håper vi er heldigere nå for vi vil egentlig ha to tette..

Skrevet

jaaa har veeeldig lyst på en til ja :o) sitter her å ser på snuppa som er 5mnd allerede..

men må nok vente til neste sommer :o)

Skrevet

Ja, kjempelyst, men skal prøve å vente til jenta er rundt halvannet før vi prøver på neste... Hun er jo bare 5 uker og jeg har ikke kommet i gang med noe som helst enda. Selv om jeg tror renselsen er ganske ferdig så virker liksom alt annet så skummelt, men det kommer nok ;)

Skrevet

Mmm :o) Han er bare 7 uker da, men har veldig lyst på en til. Ønsker at det skal være 18mnd i forskjell.

Så da blir det til neste år en gang.

Skrevet

Lyst på flere , men ikke helt enda. Fikk ei snuppe i april men vil helst vente til jeg ikke har to unger på armen.

Og her er det mannen min som helst vil ha en med engang:D

Skrevet

Jaaa jeg har lyst på en til! Hadde det vært opp til bare meg ville det ikke gått lang tid nå før jeg ble gravid :) Lillegutt er 10 mnd, og jeg har hatt lyst i flere mnd. Men mannen er dessverre ikke like lysten på to tette, så her er spiralen på plass...

Skrevet

Nei,ikke naa...

Har akkurat faatt nr3 paa 3,5 aar saa her er det full rulle allerede.

Skrevet

Vakler... På en måte er det nok med en, men tenker mye på en til. Er ikke sikker på om jeg vil være gravid med en smårolling å ta vare på, samtidig som jeg vet hvor kjekt det er med jevngamle søsken.

Pappan vil nok vente en god stund enda.

Skrevet

Lillegull blir 8 uker i morgen. Men vi har allerede begynt å leke med tanken på en nummer 2. Men vi tror vi skal vente et år før vi begynner å prøve på nr. 2. Men noe lenger en 1 år venter vi ikke før vi prøver, vi brukte tross alt nesten 3 år på å få til lille gull, så det blir ikke aktuelt å vente for lenge nei...

Så enn så lenge skal vi kose oss masse med den prinsen vi har :D

Skrevet

Snuppa mi er fire og en halv mnd og jeg har allerede lyst på en til:-) Vi bruker ikke prevensjon, så får se når det "smeller" igjen. Fullammer fortsatt så det blir vel ikke enda og greit det også, men håper hvertfall å bli gravid igjen innen neste vår.

Skrevet

Jepp!

har veldig lyst på en til :)

men det får vente 3-5 år.Nå koser jeg meg med de to små jeg har.

Skrevet

åhh...jeg har også lyst på en til! kjenner så mange som er gravide nå om dagen, og kunne ønske jeg var en av dem;) men tenkte å vente med å prøve til neste vår/sommer, da vil frøkna her være 18mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...