Skorpion i magen;)*Fødeklar* Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hei =) begynnte på uke 30 i dag, å når jeg klemmer på puppene kommer det litt "seig"veske ut...anntydning til melk allerede????andre som har opplevd dette?=)
gravid1709 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Joda helt vanlig,det er bare bra,jordmora sa til meg at det blir sikkert ikke noe problem med ammingen da.Første gang jeg opdagget det var jeg i uke 24.
Tinama Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 jepp,lekker jeg og. Måtte kjøpe ammeinnlegg så jeg ikke griset til bhene mine. :S Visst jeg ligger på siden slik at jeg skviser ene puppen min litt,renner det en liten elv med melk... hehe Er i uke 34 nå,det begynte vel for tre,fire uker siden hos meg..
Skorpion i magen;)*Fødeklar* Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 Oki, så flott da, da er det vell bare positivt sånn egentlig;) godt å høre at det er flere!!!=)
Sivert Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Her renner det i strie strømmer, og det har det gjort siden uke 17 Mulig fordi jeg jobber med søte små nyfødte hver dag, og da skjer det noe med hormonene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå