*Mysillen* Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 begynner igjen på onsdag jeg...kur nr 2
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg begynner i morgen:) Kur nr 2 her og... Får håpe at kur nr. 2 gjør susen for oss!!
Nullenusken Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Begynner ikke nå, har kommet til EL omtrent, men er jo "på pergo" likevel da Lykke til med kuren!
*Mysillen* Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 spennende jeg ble så utrolig forbanna og lei i går da jeg fikk mens... trodde jo i grunn at den ville komme å..men de 2 siste dagene før den kom så begynte jeg jo selvfølgelig å håpe da.. typisk! men men...vi satser på ny kur. masse lykke til!
så gla' Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Tok siste tablett på fredag. Dette er 2. kuren. Har vært og tatt ul i dag på dag 12, og fikk se en stor og fin folikkel på 16 mm. Det betyr at el er rett rundt hjørnet:-) Blir spennende å se om pergoen gjør susen denne mnd. Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå