winneboo Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Ser ikke akkurat for meg å ta med det på bussen
Leeloo76 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 De fleste store kjeder har vel leveringsservice? Man betaler noen hundrelapper og får levert hjem. Har brukt Elprice, Elkjøp, Euronics og Netonnet, fornøyd med alle, selv om Elkjøp var veldig dyre på levering (ved netthandel hvertfall) i forhold til noen av de andre. Har kun bestilt på nett, har fungert utmerket.
winneboo Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Var å kikka på elkjøp sine sider å så det kosta 600 kr..iikk syns det var litt dyrt jeg da. Eller kanskje ikke egentlig? De må jo bære det inn og sånn også.
Minnie Mom Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Anbefaler www.expert.no, fått både oppvaskmaskin og vaskemaskin derfra, kun gode erfaringer. Elkjøp anbefales ikke, satt en lørdag fra 08 til 16 og venta på en oppvaskmaskin som ikke kom (skulle komme da). Dro så ut og handla og kvart på seks ringte de og sa at de var her. Da var ikke vi hjemme, avbestilte hele saken og bestilte på Expert istedet, da ble den levert som avtalt og prisen ble 1.000 kr lavere... )
winneboo Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 Men på expert bærer de jo ikke tingene inn Jeg skulle bestille derfra nå for fant det jeg ville ha, men så så jeg at de kun leverer til gateplan. Jeg greier jo ikke bære en vaskemaskin og tørketrommel opp flere etager
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 sett på www.elprice.no ??
winneboo Skrevet 10. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2008 Jepp de leverer kun på gateplan de også.
Blåmandag¤ Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Jeg har da kjøpt både vaskemaskin og tørketrommel fra Expert på Hasle i Oslo, og jeg bor i 4.uten heis. De kom opp med tingene, de. Jeg bar ingenting.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 kan ikke stemme at elprice leverer bare på gateplan. kjøpte min tørketrommel der via nette. de kom inn og plasserte tørketrommelen inne på badet mitt. dyrt var det heller ikke. 300 kr ekstra tror jeeg det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå