Prinsen & spiren Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Etter vi mistet har vi fortalt mange i vennekretsen vår at vi vil prøve på igjen. Og jeg er så lei at jeg hele tiden må forsvare det... HVORFOR vi vil ha baby osv!! Blir så irritert.. Det er bare vi i vennekretsen som har planer om barn i nærmeste fremtid.. Sikkert mange år til noen andre kommer etter. Så vi "risikerer" litt. Men alle har jo sagt at de støtter oss osv. Men møter mye motstand.. føler jeg :/ Har noen andre det slik?
mosmo Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 hei. ja jeg har garantert opplevd det. men jeg har opplevd det mest fra familien... vennekretsen forstår ikke hvorfor når vi heller kan være ute på byen... jeg har hatt en spontan abort og jeg blir irritert når eg må forklare hvorfor vi ønsker barn.. vet godt åssen du har det...
Prinsen & spiren Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Bare søstera mi i familien vet det, og hun støtter oss. Og det håper jeg resten gjør også.. men vet jo aldri :S Synes det er så utrolig kjett
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Herregud, du er jo 21 år, og da synes jeg ikke det burde være noe kryssforhør om hvorfor dere vil ha en baby.. Og i tillegg hvis dere har mista så er det jo et savn som mange burde skjønne.. Ikke bry deg om hva andre sier om det. Du er voksen, og ikke for ung til å skjønne hva du begir deg inn på. Har ikke mange som har barn i vennekretsen min, har kun ei veninne som skal ha et par mnd. etter meg og ei som fikk tidligere i år. Ellers er det nok lenge til det kommer noen andre i kretsen og vil ha barn. Men man blir emst sannsynlig kjent med andre gravide/mødre så det er jo ikke noe problem;) Har ikke opplevd motgang selv da jeg ble gravid, men tror de fleste forventet det i og med at jeg og min samboer har vært sammen i 6 år nå. Men husker for ett års-tid siden elelr noe så var det ei veninne som kommenterte at det var helt høl i huet å få barn når man var så ung, og hvorfor i allverden noen ønsket nærmest å ødelegge livet med dette. Men noen er faktisk ferdig med ungdomslivet når de er 20 og har ikke samme behovet for å gå på byen hver helg;) Lykke til!
Venter09<3med ny spire Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 må si jeg er enig med oktober-spira.... ingen som skal si hvorfor skal dere ha det osv. er dere klare for det syntes jeg det er kjempe flott... er selv 21 snart 22 har nettopp mistet i sa. har 2 venniner som har barn fra før, men virker ikke som de støtter meg helt. de snakker hele tiden om barn når de vet jeg har nettopp mistet. er ikke alt jeg vil høre da jeg har brukt en del pp på å bli gravid så mister en. osv..... jeg var selv ferdig med ungdomslivet da jeg var 20år. er ikke mye på byen. resten av guttegjengen til samboer er helt klare vi drar på byen finner oss jen jente og har sex, neste helg det samme og slikt fortsetter det... lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå