Gå til innhold

Noen som har prøvd Stork klinikken i Dk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt 3 ICSI forsøk i Norge, eggene ble befruktet men festet seg ikke, og lurer da på og ta ett forsøk i DK noen som har noen råd til en fortvilet person?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stork er en klinikk drevet av jordmødre så de tilbyr ikke IVF/ICSI kun inseminering.

Skrevet

Jeg har ikke hørt så mye om Stork klinikken her inne,

men den brukes vel desto mere på Donor/egg/sæd debatten.

Tre danske klinikker jeg vet er mye brukt er

Nordica

Maigaard

Ciconia.

www.nordica.org

www.maigaard.dk

www.ciconia.dk

Jeg har ingen personlig kjennskap til disse,

men ut i fra det jeg har merket meg i fra andre på dette forum,

er mange fornøyde med disse.

Skulle jeg selv valgt hadde nok valget falt på Nordica pga det mye omtalte spindelmikroskopet som kan fortelle om det er liv laga i eggene.Assisted hatching er jo også noe de gjør i Danmark,som de ikke gjør hjemme.

Hvor har du hatt forsøk i Norge ?

Hilsen

Skrevet

takk for god informasjon. jeg har hatt 2 i porsgrunn og 1 i haugesund.

Tror kansje vi skal vurdere Nordica hmmm fikk noe og tenke på nå :)

Skrevet

Jeg har hatt 3 forsøk på Nordica. Vi har dessverre ikke lykkes ennå, men jeg er sikker på at vi gjør! Jeg synes Dr.Lindenberg er suveren til å ta egg ut. Jeg nøyes med lokalbedøvelse og merker intet!

Akkurat nå venter jeg på tanta så vi kan komme igang igjen!

PS! Vi bruker Nordica fordi jeg jobber rett ved siden av..

Skrevet

Jeg anbefaler ciconia Århus på det varmeste! Der er de helt fantastiske! Kan ikke sammenlignes med Porsgrun i allefall.

Vi fikk beskjed i Porsgrun at det ikke var håp for oss. Vi nektet å gi opp og dro til ciconia. Der lykktes vi første forsøket etter!

Vi har et ciconia barn fra før,og tilsammen har vi 7 forsøk der nede. De har klart å befrukte egg hver gang. Men,i Porsgrun har de ikke klart å befrukte ett eneste egg på 3 forsøk.

Så hvis det ikke er et spørsmål om økonomi, ville jeg klart tatt turen til Århus!

Lykke til!

Skrevet

Takk så mye "endelig igjen". Problemet vårt har vært at egget ikke fester seg hos meg og er villig til og gjøre det meste for og få det til. Hva koster det Århus? tar det lang tid for og komme inn der osv?

Skrevet

Det er ingen ventetid. Det er desverre litt dyrt. ca 21000 dkr for egguttak. Hvis det blir foretatt ICSI blir det 3600 i tilegg. -Noe som kan hjelpe på at egget skal feste seg er at de kan ta akkupunktur rett før og rett etter eggene blir satt inn. Dette skal øke blodsirkulasjonen. Dette koster 900 kr ekstra. De kan også foreta "hatching" av eggene,hvis "skallet" er for tykt,dette skal i følge ciconia øke sjangsene.

Skrevet

tusen takk for svar ble litt mer positiv nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...