hgutto Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 når dere gir grøt, ammer dere rett etterpå og legger babyen. eller ??. akkurat begynt med det, da ho trenger mere.. men ho våkner etter ca tre kvarter når jeg ammer rett etterpå.. bør jeg vente litt eller? noen råd..
ingrid-84 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 gutten min er 4 mnd og 2 uker og vi har begynt såvidt med grøt (er nå oppe i ca. 3 ts grøtpulver som jeg rører ut i mm). jeg ammer først fra ene brystet, så får han grøt. deretter bader vi, tar på pysj, leser litt (dette tar vel ofte rundt 20 min. vil jeg tro) deretter får han andre brystet rett før jeg legger ham i senga.sover da mange timer før han trenger litt påfyll av melk når det nærmer seg morgen (4-5 tiden) kanskje er babyen din mett etter grøten og får i seg litt lite melk når du ammer rett etter på...de kan jo også få litt vondt i magen når man begynner med grøt (uvant for fordøyelsen), kanskje det er derfor hun våkner etter kort tid også?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 jeg gir grøt ca 1 time før hun skal legge seg, og så koser vi en stund, tar kveldsstellet på storebroren, så bytter jeg bleie og til pysj på jenta vår, og så er det pupp og soving
hgutto Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 takk takk:) får prøve meg litt fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå