Gå til innhold

Når legger de seg? 5 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når får dere deres små i seng?

Gullet er 5 mnd og er stuptrøtt kl 18, men hvis han legger seg da våkner han senere og skal være våken.

Han har siste ettermiddagsluren i 4 tiden, må i forskyve den? Men han må jo få sove når han er trøtt!!?

Før la han seg åtte, men da hadde vi nesten tvingt han til å være våken, da hadde han siste lur i 17-18 tiden...

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår sover ikke etter 17, legger seg ca 19.00.

Litt styr egentlig å time den siste duppen... Noen ganger nekter han å sove etter klokka 15, og det er helt på grensen merker vi. Det ideelle er at han våkner rundt 16- tida.

Skrevet

Snart 6 måneder her da, men har lagt han halv åtte siden han var 4,5 måned. Siste lur senest våken halv seks, helst i 5 tiden.

Sover til fire fem, før vi må gi han vann og tutt for å sove videre. Våken i seks syv tiden.

Skrevet

Har samme problem som deg.

Før la vi han alltid ca 8 og da sov han til ca 4. Men etter sommeren har den siste luren vært veldig variende. Og han begynner å være trøtt klokken 18, han er stuptrøtt når han da sovner mellom halv 7-7. I tillegg våkner han nå 4-5 ganger før jeg legger meg i 11 tiden. Så trenger råd jeg også.

Hvor mange lurer har han i løpet av en dag?

Skrevet

Han legger seg klokken 18.00. Tidlig ja, men går helt fint det ;-) Holder han våken fra klokken 16.00 sånn at han er trøtt til han skal legge seg...Hvis ikke blir det tull i rytmen!

Skrevet

Snuppa er straks 6 mnd.

Siste duppen er mellom16-18, alt etter hvor mye hun sov på langduppen som er en gang mellom 10.30-15.00. Hun sover aldri etter 18.00 da og legger seg mellom 19-20.

Sovner av seg selv i senga si når det er kveld, men må i vogna si ellers.

Må aktiviseres fullt ut om ettermiddagen hvis hun er trøtt gjerne ut på tur (ikke i vogn) eller i butikk, kan også være med på husarbeid, men helst ut av huset.....hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...