Gå til innhold

Flere som føler det vises allerede?


lillepersille82

Anbefalte innlegg

Var i selskap i helga og følte jeg holdt inne magen skikkelig for å ikke vekke mistanke. Vil ikke fortelle til venner før uke 12, men jeg svergrer på at det vises litt allerede, selv om jeg følte meg lur som tok på meg tunika i helga. Er 8+4 i dag og har en søt liten kul på morgenen også, ikke bare på kvelden når jeg er oppblåst.

 

Fler som begynner å få mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke noen ser det på magen ennå. Er VELDIG oppblåst på kvelden, men ikke så ille ellers. Jeg har alltid litt mage, så tror ikke man reagerer på den. Men jeg sprakk for ei venninne i dag, som vet vi driver å prøver. Hun hadde reagert på puppene mine. De har jo vokst skikkelig, og vi var på stranda sammen nå når det var så varmt. Jeg er 8+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det synes godt på meg .... er 8+6 uker og har en flott kul på magen .... første jobb dag etter ferie i dag så spent om de sier no.... spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja- det vises...:)

 

Jeg er 11+3 i dag, men det har vært synlig en stund. Kanskje ikke så rart- jeg har nemlig tvillinger i magen.:) Er førstegangs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ganske individuelt hvor tidlig det vises, men siden jeg normalt er helt paddeflat så er dette en stoooor overgang. Jobber som treningsveileder på treningssenter en kveld i uka, der bruker vi helt inntilsittende klær så her må det improviseres...

Gleder meg vilt til hele verden får vite om graviditeten og jeg kan strutte åpenlyst og slippe magen ut, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10 uker i dag, og har en søt liten mage allerede. Slutta og gå med ettersittende klær. Men sannsynligvis er det ingen som hadde sett det uansett, er nok bare vi som går og titter etter det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 8+2 og det syntes veldig, mammabukser er på allerede.... Men jeg fødte ei flott lita jente 21. april i år, så det er kanskje ikke så rart, ting hadde jo ikke rukket å trekke seg sammen før de skulle vokse ut igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks 11 uker og bukser begynner å bli trange og magen har formet seg som en liten kul. Er andregangs, så magen kommer vel fortere denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes også på meg. Jeg er gravid for andre gang og er snart 12 uker på vei! (Første gangen viste det ikke før i uke 18)

Jeg har allerede fått spm om jeg er gravid pga magen (det er nesten på kanten ... hehe ... jeg tør aldri spørre noen før jeg er ooooverbevist)

Foreløpig har jeg ikke sagt det på jobben. Har hatt klær som har skjult det ganske bra, men noen føler jeg har mistanke! Skal si det i neste uke tenkte jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes godt på meg også, så går helst me de store hettegenserene mine ute blant folk.. Jg er 10 uker, men det har synes på meg siden uker 8. Har prøvd å trekke inn megen for å se om det bare var meg som hadde lagt på meg litt, men det går altså ikke.. Hjelper ingenting, kulen er likevel der :) Og jg synes den er superfin!!! Gleder meg til dette "hemmelig-tullet" er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+3 nå og synes og det vises ja! Ikkje mye, men tror nok at alle vi som går å tenker på dette kan se det, men ikke en vanlig person som ikke tenker på det. Vi har sagt det til mange nå, Jeg er så kvalm og vanskelig å forklare det bort på jobb uten å si det. og har liksom sagt at vi skulle prøve å få nr. 2 etter bryllupet. og no e folk begynt å spørre og eg klare ikkje å sei nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er 11+4 på vei og synes magen viser godt. Dette er nr.2 og det er 9 mnd siden jeg fikk den første. Sist gang viste ikke magen før jeg var iallefall 18 uker på vei. Ingen som har spørt om jeg er gravid og vi har ikke fortalt det til noen enda. I morgen skal jeg på den første undersøkelsen hos legen. Hvis hun sier at alt står bra til skal vi fortelle det til foreldrene våres i morgen. Gleder meg. Etterpå følger søsken, besteforeldre og venner. Så gøy!! (Har ikke fortelt det på jobb enda. Er i fødselspermisjon så derfor har jeg ikke vært på jobben i det siste. Skal dra på besøk der i løpet av uken. Skal fortelle det til sjefen da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 11.6 og det synes godt på meg også nå..men ikke så godt at alle burde se man er gravid......heller at man har lagt på seg :-(.... så gleder meg til den er så stor at det ikke er noen tvil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen tvil! er nå 13+3, og det er "umulig" å kjule!! føler folk bare ser på meg, og så på magen! hehe!! er jo koselig og, men kjekt når magen blir så stor at folk ikke er i tvil liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat blitt ferdig med de "12" ukene, så har jeg nå fått høre at noen har sett at jeg har lagt på meg men ikke turt å spørre.. (ville ikke gjort det jeg heller). Men det er jo litt artig da... Mn det har vistes siden uke 8....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som vises her ja, snaut 11 uker på vei, men det er ikke en gravidkul, bare mer mage. Hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg vært temmelig misfornøyd med den brå endringen :o) Jeg er tydelig større, for jeg sliter litt med klærne for tida, må ut å kjøpe noen større veldig snart. Merkelig i grunnen, for jeg har ikke gått opp i vekt, heller litt ned. Gleder meg til det blir kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...