august baby! Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Har ei jente som snart fyller 3. Verdens søteste seff, men hun leker aldri alene. Har et kjempe fint rom med masse fine leker. Jeg prøver å ha det ryddig og organisert slik at det skal være fristende å leke der. Hun leker aldri med enn 2 min med hver leke. Krever å bli underholdt 24/7. Tips til spennende leker?
cherry coke Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Tegner og maler myyyye! Leker mye med togbanen og lekekjøkkenet har vært en suksess siden hun fikk det for 1 år siden.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Han her leker med biler...Har kjøkken +++ men leker sjeldent m andre ting... Kun om han har besøk! Skal lissom se film hele tiden da...:S
murmelmamma Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 mi jente elsker dukkene sine og dukketøyet og dukkevognen og kjøkkentingene....og så sånne små dyr med store hoder...husker ikke hva de heter...men finnes 1000 forskjellige av dem som selges med ulikt utstyr til...hun har en liten haug og stiller dem opp over alt..og leker veldig med dem..ellers er biler og togbane en hit..og kan leke alene i timer...faktisk...eller sammen med storebror på 5....
august baby! Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 Takk for svar! Hun har både togbane, kjøkken, mye dukkeutstyr osv. Men klarer liksom ikke å holde på fantasien lenge om gangen. Hun sitter lenge i ro når vi leser bøker og noen ganger når hun ser film. Hun liker å tegne og male,men tegner i 2 sek og vil deretter at jeg skal tegne.....ja, ja håper det blir bedre med årene!
Ranveig R Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Guten vår (3 i september) er litt sånn av og på. Enkelte dagar kviner han og krever å bli underholdt konstant, andre dagar kan han leike for seg sjølv i timesvis. Bilar er nok det han leiker mest med, Postmann Pat-bil (og tog og lastebilen til Ted) er antagelig den mest vellykka presangen han har fått nokon gong. Ellers kan han og "lese" bøker høgt for seg sjølv, Når han leiker med kjøkkenet sitt trenghan ofte litt "hjelp", då vil han lage mat til meg som eg må smake på, eller eg må kjøpe is av han osv. Det aller beste (for meg) er når han leiker med lillesøster (9 mnd). Viss han bygger med klossar ligg ho på golvet og ler seg skvett forderva kvar gong tårnet rasar, og broren blit heilt i 100 og byggar enno meir ) Kan det vere at "ryddig og organisert" faktisk gjer det mindre fristande å begynne å leike? Viss det ligg litt leikar framme kan dei kanskje fange oppmerksomheten lettare enn om ho må fysisk finne dei fram for å sjå dei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå