VilsågjernehaBIM Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 jeg er laaangt fra gravid, tester alltid (billigetester.no) og regner ut ift eggløsning om jeg KAN være gravid uansett, før jeg tar en fest, men drikker selvom jeg er prøver. flere?
Nullenusken Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg drikker UTROLIG skjeldent generelt, og blir aldri full, men de gangene jeg drikker så passer jeg på at det er før eggløsning... Men som sagt, så drikker jeg SKJELDENT, kan gå mange mnd mellom hver gang...
Bolla og lille rosin Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jepp, det gjør jeg!! Etter halvannet år, har jeg gitt opp dette med å ikke drikke.. Hehe.. Drikker sjeldent da, ca en gang annenhver måned, kanskje:) Dersom jeg kan sjekke, tar jeg en test, hvis ikke fester jeg medgod samvittighet:) Men er kanskje mer påpasselig ifht å ikke ta meg en øl i hytt og gevær etter el, da:) Men vil jeg det nok, gjør jeg det og:)) Så du er ikke alene:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Klart jeg drikker! Etter 39pp orker jeg ikke lenger å leve på denne måten, livet går videre altså. Og det at jeg tar meg et par pils etter el er jo ikke grunnen til at vi sliter :-) Men dette må hver enkelt bestemme selv, her finnes det ingen fasit. Lykke til!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Hei! De første 9-10 ppene drakk jeg ikke mellom EL og mens, men nå gjør jeg det. Jeg drikker ca 2 ganger i mnd. Når vi skal i gang med IVF blir det slutt på drikkinge, men frem til da lever jeg som normalt. Eneste jeg gjør nå er å teste hvis jeg skal drikke veldig nært IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå