Høst:-) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Vi har nå fått en nydelig gutt som vi ikke klarer å bestemme navnet på. Mine tre favoritter står nå mellom Vemund, Jonas eller Marius. De to siste navnene liker jeg godt, men føler de er litt for populære. Synspunkter på navnene?? Hvilket synes dere er finest?
sonne Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg synes helt klart Jonas og Marius er finest, med en liten knapp på Jonas. De er nok mer populære enn Vemund, men vil ikke akkurat si de er poppis-navn..ihvertfall ikke Marius.
prebs Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Alle tre er nydelige! Jonas - veldig poppis Marius - ganske poppis Vemund - ikke poppis Vet ikke hvem jeg hadde valgt, jeg : ) Kanskje en knapp på Vemund.
Vannmann35 Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 1. Jonas - flott, men akk så poppis ja... 2. Marius - ok 3. Vemund - ok
huldra87 Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Vemund og Marius er begge veldig fine stødige navn! :-) Men tror jeg holder en knapp på Vemund siden det er mindre brukt enn Marius... Jonas er jeg ikke så glad i. Det er ikke stygt, men heller kansje litt barnslig. Greier ikke helt se for meg en voksen Jonas.
Tieran Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Liker ikke Jonas..har aldri gjort og nå har jo det vært ganske pop i nærmere ti år.. Vemund er godt og stødig:) Marius er fint og allsidig:) (favoritten for min del)
Vipsenmamma Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Jeg ville valgt Vemund - flott navn som ikke er mye brukt.
partyoffive Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 VEMUND Synes -us og -as guttenavn er ikke bare vanvittig populære av en eller annen grunn her i norge, men også litt pinglete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå