salamander Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 gutten min er snart 10 måneder og vrir seg og gråter hver gang vi steller han. helt siden han ble født har han mistrivdes på ryggen, måtte bæres og sov på magen helt fra han var to uker gammel- prøvde å snu han noen ganger, men han voknet med en gang. er veldig blid og fysisk flink ellers- kjenner igjen oppførselen ved neggelklippeng. er akkurat som om han får fnatt når han blir holdt fast. kjenner du til noe lignende? ev har noen tips til å gjøre bleieskift hyggelig?
Anele&Solstråla Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Vesla mi er 9,5mnd og er ike videre glad i å måtte ligge på ryggen så blir fort litt grining når hun skal skiftes på...pleier å gi hun en eller annen leke som forhåpentligvis fanger oppmerksomheten nok til at jeg rekker å skifte bleia:) Ikke like lett hver gang. Du kan jo prate og synge litt, men det har du sikkert prøvd:)
Crazywoman Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Min på 6 uker hater bleieskiftene. Bare hyling! Særlig om kvelden. Bare bråk..... Sukk. Husker det var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kos med den første...
grolla Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Det er vel ikke fysiske årsaker til at han ikke liker å ligge på ryggen? Tenker på smerter i nakke eller rygg, svimmelhet, hva som helst? Min gutt liker absolutt ikke å ligge på ryggen annet enn ved stell og soving, og da er det helt greit.
2hærligegutter Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Ungen er jo 10mnd og kan sikkert stå med noe å holde seg i, hva med up and go
Nætte;mortil2 Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Ha han på fanget og stell der, da får han kos og stell, og må ikke nødvendigvis ligge på rygg. Kan omså henge over knærne for å vaske rumpa, det går fint det også! Vi måtte det på førstemann fordi vårt arvede stellebord knela da han var rett rundt 1 år.. Og det gjorde vi til han ble så stor at han sto selv på krakken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå