(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg vurderer å kjøpe den. Lurer litt på hvilke temperaturer den egner seg i..? Å om du har den vanlige sommerdynen eller sommerdyne silk? Tenkte ikke å kjøpe noe sommerpose, men har nå byttet til sportsdelen å merker det hadde vært kjekt med en tynn pose der. Snuppa pleier å sove ute. Temperaturen har vært rundt 11-14 grader her nå.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg har den vanlige sommerdynen. I butikken sa de at den egnet seg fra ca 4 grader og opp.. Kommer vel litt ann på barnet..
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Så så vidt på den på butikken. Lurer på om jeg kjøper den. Blir vel passe sånn i 10 grader.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Ja, det går fint! Men får vår del blir vel rundt 15 grader litt for varmt, så sant det ikke blåser veldig..
silje-Thea 010108;) Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 jeg har den vanlige sommerdynen å bruker den hver dag nå...har brukt den mye i sommer men ikke når det var kjempe varmt... er kjempe fornøyd..kan jo bruke den en liten stund utover høsten før jeg tar i den vanlige ull dyna...
Trønderjente82 Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Vi har den og er kjempefornøyd, snuppa har alltid elsket voksiposen sin:) Vi bytter den nok ut med vinterdyna når det blir under 10grader tenker jeg, men har ikke spesielt varm baby. Veldig kjekt at man kan dra selene gjennom den synes jeg da. Bruker den når det er 18-19 grader også, men da legger jeg den bare lett over og har kun body under, fungerer kjempe fint. Men som sagt så har ikke jeg spesielt varm baby:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå