Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 eg var så dum at eg fortalte helsesøstra mi at eg var deprimert..å ho ringte til barnevernet med en gang..uten å ha sett at noe egentlig var gale..ka som får folk til å gjør noe sånt bare at dei hører at noen eg deprimerte..eg greier fint å ta vare på ho.,men ho sa at ungen hadde det forferdelig pg av at eg var deprimert..så nå skal eg får besøk av barnevernet å dei kommer til å være der i 3 månder..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 I all verden.. !? Gjorde hun virkelig det?? Da burde jo BV vært på døra her for flere mnd siden. Jeg har flere selvmordsforsøk bak meg (står i journalen på sykehuset der jeg fødte), samt. full av arr etter årevis med selvskading. Har også hatt problemer i form av angst, depresjon og søvnplager da jeg ble utsatt for seksuelle overgrep som barn av min far. Men INGEN har noengang nevnt barnevern til meg, enda de vet hvem jeg er og hva det er snakk om. Jeg går gjennom en hard fødselsdepresjon nå, og går til psykolog. Det skal nevnes at jeg har full innsikt i meg selv, og er klar over min situasjon, så jeg er ikke til fare for noen, jeg er bare uendelig lei meg - hver dag. ("bare og bare..") Kan virkelig ikke skjønne at din HS gjorde noe slikt. Hva tenker du selv om dette da? Har du ikke et nettverk som kan støtte deg? Barnevernet KAN være flinke folk, men det KAN også bikke feil vei.. Nei, jeg vet ikke altså.. hadde blitt helt fortvila dersom de hadde kommet hit. Man kan klare det man vil, selv om man har noen hakk i porselenet. Håper virkelig dette går bra! Du må gjerne gi meg nicket ditt, så kan jeg sende deg en PM.. er jo uholdbart at de ikke har snakka mer med deg først, ærlig talt. Hvis de ringe BV pga en depresjon, da burde jo jeg vært tvangsinnlagt for alltid... Klemmer fra meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå