malleleo<3 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 jeg er 170 og ca 109 kg. er naa i uke 17 men merker ingen forkjell paa magen:( siden jeg har god polstring paa magen, vil den kanskje ikke vises for jeg er 6-7 mnd paa vei? elr? naar fikk dere "gravidmage"?
lykkelig78 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Magen min ble tydlig i uke 14-15, spesielt siden jeg da begynte å bruke mammabukser, og de formet magen litt. Syns selv jeg bare så tykkere ut, men andre syns magen var blitt forandret. Nå i uke 22 vises den kjempe godt. Mammabuksene former magen ganske mye, så det overflødige vises bare når jeg ikke har på klær. Jeg er 169 og 109 kg (lagt på meg 4.5 kg)så er ganske lik deg, men det varierer jo veldig nå magen kommer. Men det er i allefall deilig å være stolt av magen sin!!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Hei.. kan jeg spørre hvor du har kjøpt mammabukser? De på H&M o.l ser jo så smale ut over rumpa! tok meg ikke bryet å prøve engang. Jeg er også 109kg. Er i 13. uke nå og kjenner at de vanlige buksene mine bgynner å stramme over magen, så det er vel påtide med litt shopping:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg er også 109 kilo og ca 170 høy. Begynte å kjenne babykulen rundt uke 15-16, men selve gravidmagen har ikke kommet før nå de siste ukene. Tror den kom ordentlig i uke 22. Er nå i uke 28, og den synes godt, syns jeg, men er fortsatt noen som ikke har spurt om jeg er gravid, så kanskje det fortsatt bare ser ut som om jeg har lagt på meg ...?! Apropos bukser; jeg har funnet mange fine bukser på hm som passet fint. Olabukse i str 48 sitter kjempefint, samt noen sorte i str 48 og xl.
lykkelig78 Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jeg har kjøpt alle mine bukser på hm. har funnet olabuksa, capribukser og lin/cargo bukser har passet bra i str xl. Pluss et olaskjørt som var okei! Så jeg så jeg greier meg! Tror du bare må prøve deg litt frem. Er noen som passer og andre ikke, men er du tålmodig finner du nok!
malleleo<3 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2008 jeg fant ingen pa HM som passet saa jeg dro til zip, hadde ikke annet valg>( da fant jeg greie mammabukser i strl 50 som er veldig behagelige:)
malleleo<3 Skrevet 10. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2008 takk for svar:) gleder meg til magen bli kuleformet:D ikke saa lenge til da haaper jeg:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå