Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare lurer på hvor lenge vil dere amme babyene deres? Jeg ammet min eldste datter i 1 år og nå ammer jeg gutten min på 2 måneder men vet ikke om jeg skal amme i 1 år eller mindre...( han er veldig ivrig og spiser ofte...) Hva med dere?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg førstegangsmamma, men har planer om å amme nesten hele permisjonen, det vil si ca 11 mnd. Men aner ikke om det kommer til å fungere... Gutten er bar 3 uker ennå, så jeg kanskje har for store ambisjoner...(?)

Skrevet

Jeg pumper meg og gir det på flaske, gutten min er snart 2 mnd. Kommer til å fortsette med dette hvertfall en mnd til tror jeg.

Skrevet

hadde planer om ett år ...men nå er tuppa snart 5 mnd .. og puppene mine er slitte... men jeg holder ut enda ...alt for henne vettu ..

Skrevet

Før jeg fikk jenta mi, var planen å amme 6 mnd (bodde i London, der er det ikke vanlig å amme så lenge).

Etter jeg fikk jenta mi, var jeg fornøyd med å planlegge å amme 10-12 mnd.

Nå er jenta mi 13 mnd og jeg ammer fortsatt om kvelden, og fortsetter nok en stund med det.

Det er faktisk blitt vanskelig å slutte :-). Er jo slik kos med det.

Skrevet

Amma guten vår i 19 mnd (siste tida var det berre litt kos om morgonen og når han skulle sove). Jenta vår er 9 mnd no og et knapt fast føde så det er uansett lenge til eg kan slutte. Kjem vel til å holde på så lenge det er koseleg for oss begge, men minst 1 år.

Skrevet

Ammet forrige gutt i 14 mndr, han sluttet selv. Håper lillegutt slutter av seg selv også, men fortsetter i hvert fall opp mot to år så lenge alt går greit!

Skrevet

Planen var 6 mnd. Nå er pjokken 5,5 mnd og begynner å foretrekke flaske. Og jeg er fortvilet for jeg har lyst å amme lenger:(

Skrevet

Her håper jeg å få gi mm til jenta er 6 mnd. Hun er 4 nå.

Skrevet

Håper på å kunne amme ei god stund til. ;-)

Skrevet

Jenta mi er nå 10mnd og jeg ammer fortsatt morgen,kveld og et par ganger om natten. Hun er så glad i denne puppen, så fortsetter noen måneder til, så får vi se hvor lenge jeg orker at hun våkner om natten og krever kos :)

Skrevet

Jeg ønsker at hun skal selvavvenne, men skulle det nærme seg tre år så vet jeg ikke om jeg orker utover det. Det ser jeg når jeg kommer dit :)

Skrevet

Til tennene kommer :o)

Skrevet

Hadde håpet til 6 mnd.

Nå er hun 6 mnd og ammer fortsatt. Så vi fortsetter helt til hun ikke vil ha mer, eller til hun må ha annen mat.

Skrevet

Jeg skal fullamme til 6 mnd. Så skal jeg forsiktig begynne å introdusere annen mat, og så tar vi det derfra. Gjør meg ingenting å amme i 1 år, men samtidig vil jeg ikke stresse det heller. Får se hva jeg og småen mener om saken når det kommer tenner og han oppdager annen mat ;)

Skrevet

storesøster ble ammet til hun var 15 mnd. sluttet da pga at hun heletiden maste om å få pupp..hehe.. hun pratet masse allerede da så hun sa så fint mamma vil ha pupp..så da sluttet jeg omtrent på dagen. på slutten fikk hun bare på kvelden før hun skulle legge seg

mini er 3 mnd og han er like glad i puppen som hun var så tenker å fortsette like lenge..

Skrevet

Fullammet til gullet var 5mnd, nå er hun 9,5mnd og får pupp 5-6 ganger i døgnet fortsatt i tillegg til 4 måltider da...ammer vel til det er tomt, men max 2 år !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...