snart2små Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hei! Jeg lurer litt på hvilken vinterdress og vintersko vi skal kjøpe til poden som blir 1 år i desember. han er en veldig aktiv gutt og sitter skjelden i ro, regner med han går før vinteren. ønsker dress og sko som gir god varme og som poden ikke blir våt i bare snøen er litt våt. Håper noen kan hjelpe meg med å finne det "perekte" vinterantrekket til go'gutten vår:)
Gjest Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Reima tec vinterdress og gore-tex sko (jeg personlig foretrekker ecco, men det er liten forskjell her egentlig) er i grunnen alt du trenger. Dressen er litt dyr, men den er vanntett, vindett, puster, veier nesten ingenting og er utrolig behagelig å ha på for små barn (mange dresser er stive synes jeg, det er ikke denne dressen). I tillegg er den svært skitavstøtende så jeg har faktisk aldri trengt å vaske disse dressene når ungene har vært helt små. Synes dressen er verd hver krone i hvertfall, for her brukes den fra oktober til mai og da trengs det verken ekstra dress eller regntøy, selv ikke for oss vestlendinger :-) Samme med gore-tex sko, de er vantette, varme og pustende.
snart2små Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 Takk takk:) har tengt litt på reima tec jeg også, men så leste jeg at mange var fornøyde med troll og ticket to heaven dressene så ble plutselig usikker.
Gjest Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg tror de også er gode dresser, men mer til større barn da de er litt stivere, men også mer slitesterke. Vurderer en av disse til min eldste på snart 6 år, han har nå mer behov for en slitesterk dress enn en myk og lett en. Men til en 1 åring så holder Reimaen lenge, den vi har til mini har 2 barn brukt før ha og den ser faktisk nesten like fin ut og fungerer like bra nå som når de var ny for noen år siden :-) Det som er viktig med disse pustende dressene er at du vasker de minst mulig og om du må vaske dem så gjør det med spesialvaskemiddel for slike klær, daholder de seg fint.
snart2små Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 spesialmiddel ja, får prøve å huske det. bruke som regel å komme på det når æ tar de klærn ut av maskinen:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå