♥Lykkeligmamma til 2♥ Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Gutten vår begynte å tørr hoste i det siste?Begynner å bli bekymret,selv om jeg ser at kan ikke noe serlig plaget.Hva kan det vare?
Palesa Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Hvor gammel er han? Hoste behøver ikke være noe alvorlig, men det er noen arvorlige sykdommer som medfører hoste, RS-virus og kikhoste f.eks. Hvis ikke hosten har blitt bedre innen 5 dager, oppsøk legen.
Ranveig R Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jenta vår har vore MYKJE plaga av hoste, i fire omgangar. Når jenta vår no er 9 mnd og kvar "hosteomgang" varar mellom 1 og 2 mnd, ser eg at størsteparten av livet hennar har gått med til å hoste... Det eg har gjort når ho har begynt på ein "ny omgang" er å ta ho med til legen for å få lytta på ho, at lungene høyrest fine ut. Deretter har det berre vore å vente. No ventar vi på innkalling til barneklinikken for å sjekke om det er noko astmatisk. Men det er ikkje vanleg at ein hostar ei stund (gjeld både oss voksne og barn), f.eks. etter forkjølelse. Uansett ville eg tatt guten med til legen viss han hostar "uprovosert" og det varar ei stund. Alltid greitt å få sjekka opp. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå