flypapir Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Har tenkt til å ta med jenta vår på sin første kinotur i dag og i den forbindelse må vi jo også spise litt... Filmen vises på colloseum. Noen som vet om noen ganske barnevennlige steder i nærheten? Hilsen meg som har bodd 7 år midt på majorstua selv (men dengang uten barn)..
FrøkenSprøken Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Hmmm... Vet ikke om noen der egentlig, men går det ikke an å se filmen i sentrum da? På en av kinoene der? Peppes på aker brygge er veldig flott å ha med barn på, men jenta di er kanskje så stor at hun ikke trenger lekerom eller lignende?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 mc donalds og burger king ) hehe ellers er det vel no pizzaresturantrer eller noe der...?
flypapir Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 Filmen går kun på colloseum.. Er ikke alle steder som viser spøkelses Laban midt på dagen! Jenta mi er bare 2,5år, så lekerom er toppen, men ikke noe must. Mc´ern og Burger King blir nok nædløsninger, da går vi heller på Dolly Dimpels... Ligger vel en rett ved såvidt jeg husker?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 jo, tror det ) når er det filmen går? hørtes ut som noe for jenta mi )
flypapir Skrevet 10. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2008 Går 14.30 og varer i 45minutter.. Broren min har vært og sett på den med min niese som hennes første kinoopplevelse og det hadde visst vært toppen!
Muffinsmamma Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 det er veldig koselig på united bakeries. Har paier og mye gode kaker. Brokers er også et fint sted å ta med barn.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 så bra ) da blir det kino på oss i dag også, takk for tips )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå