nick_051009 Skrevet 10. august 2008 #1 Del Skrevet 10. august 2008 Har endelig hevet meg meg på bølgen av lav karbo slankere.. jeg er ei som veier 82 kg og er 1.63 høy. Prøvde med å spise minder trene mere, reducil- ingen virkning..ser ut som forbrenningen er stoppet opp. Derfor prøver jeg nå desperat denne typen for å legge om kostholdet. Har nå holdt på i 3 dager og har langt igjen.. ønskevekt er nede på 65kg.. så 17 kg igjen.... Hvor lang tid vil en normalt bruke på disse kg'ene? Godt å høre så jeg ikkje har ett urealistisk mål... (håper å kunne bruke bunaden min 17.mai neste år..) Merker jeg må på toalettet ofte og lett hodepine. Ingen sultfølelse lengre. Har plager med migrene og litt pms før mens- er det noe som kan bli bedre? Håper jeg kan få litt insirasjon og gode tips her ... Føler det er godt å ha dr Torkil P Andersen her inne... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138416920-nybegynner-med-ketolyse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. august 2008 #2 Del Skrevet 10. august 2008 Hei! Jeg regner med du har boken? Hvis ikke er den et must å skaffe seg. Les den nøye og lær deg hva du kan spise og i hvilke mengder. Bruk en del tid på dette i begynnelsen, så vil det gå som en lek etter et par uker. Vil også anbefale deg www.lavkarbo.no, der finner du mange gode oppskrifter, samt et eget ketolysekuren-forum ) Kan være nyttig! Når det gjelder hvor lang tid du bruker på å gå ned 17 kg, så kommer det an på så mangt. "Normal" vektnedgang på kuren er ca en kg i uka. Men du må følge kuren til punkt og prikke, du er ikke "litt på ketolysekur". Enten er du SMACK på eller helt av! Går du på en sprekk kan det ta noen dager å komme i ketose igjen, og det anbefales ikke å gå inn og ut av ketose - da kan du ødelegge forbrenningen din helt. Husk på å få i deg nok fett, og nok vann - 2,5-3 liter om dagen med vann. Lykke til! (har selv tatt av 10 kg tidligere, denne runden: minus 3 kg på to uker, 8 igjen til målet ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138416920-nybegynner-med-ketolyse/#findComment-138418175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå