Fullt hus :) Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Litt i tvil. Når neste kommer er snuppa 2 år og 8mnd. Lurer på om jeg skal kjøpe søskenvogn eller bare ha ståbrett til henne.. Siden neste kommer i desember/januar, så er det nok snø og sikkert vanskelig å komme frem med ståbrett. Da er det kanskje greit å ha en søskenvogn frem til våren? Noen ideer, råd og tips?
LegallyBlond Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Vi brukte søskenvogn veldig sjelden etter at eldste passerte 2,5 år. Kunne klart oss med søskenbrett etter det. Men nå bor vi ett sted hvor det ikke er så mye snø da, og stort sett brøytet og fine veier. Bor du ett sted med mye snø og dere går mye ville jeg kanskje vurdert å kjøpt en søskenvogn og hatt den fram mot våren ja. Kjøper du billig eller brukt og selger den igjen etter en stund så er det ikke sikkert den koster deg så mye heller. Men skal du ha ståbrett så anbefaler jeg deg å kjøpe ett skikkelig og godt! Vi har kiddyboard (samme produsent som buggyboard), begge disse er gode brett som er enkle i bruk, har greie hjul og litt fjæring. Teutonia har også gode ståbrett, ene har lufthjul - det er nok behagelig å trille og er sikkert det som fungerer best på snø/vinterføre vil jeg tro.
Fullt hus :) Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2008 av ståbrett går jeg nok for teutonia. Da jeg har teutonia vogn fra før. Vet ikke om jeg skal bruke den eller kjøpe ny enda da:P Noen søskenvogn-merker å anbefale`?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå