Gå til innhold

Gustav og Felix sin lillebror blir navnløs :(

Anbefalte innlegg

Venter tredje gutt om en knapp måned, men vi har ingen navn på listen. Storebros Gustavs (3) navn fikk jeg bestemme, barnefaren ville absolutt ha Felix (1,5) på nummer to, så her sitter vi, med en tredje prins snart i hendene, uten noe navn..

Han vil ha Linus, men det vil jeg overhodet ikke bruke. Så det er uaktuelt.

Noen med forslag til Gustav og Felix sin lillebror?

Fortsetter under...

Annonse

Hei Mildri :)

Takker for forslag. Emil er for vanlig + at vi ikke liker det så godt, Tobias og Jonas er uaktuelle. Sondre er brukt opp av en venninne. Bastian liker ikke mannen (sjokk). Edvard synes jeg blir litt hardt, men tar det med oss videre. Mikkel likte jeg, men mannen rister på hodet...!

August er fint! Men er litt i tvil om det blir for likt Gustav, siden Gustav starter på "GUST" og August slutter på "GUST".

Likte Filip godt, men vil helst ha ulik bokstav på alle guttene.

Magnus og Jakob tar vi med oss videre :) Takk for fine forslag!

Annonse

Morsomt, Gustav og Felix står høyt på listen her også... Andre navn vi liker, som kan passe, er:

Ludvig

Herman

Henning

Johan

Edvard

Philip

Andreas

Vet ellers om to brødre som heter Felix og Theo :-)

Theo synes jeg er i samme gate som Linus osv, synes det er pinglete + at det er en smule kallenavn-aktig (vet vi er sære, altså!).

Liker Philip godt, men vil helst ha ulik bokstav på guttene, altså ikke Felix og Filip, men kanskje vi kan skrive Philip og unngå det problemet - i alle fall på papiret? ;)

Herman er også flott :):) Det likte jeg godt. Edvard er egentlig oppe til vurdering, men synes det er litt hardt uttalt som EdvarT. Ludvig, Johan og Andreas er dessverre brukt opp i familie og eller vennekrets :/

Tusen takk for flere forslag! Sitter virkelig fast her, og liker foreløpig bare Jakob, Nikolai og Teodor godt, men er likevel ikke sikker. Her likte jeg flere:

Anton er jo råtøft, og det nikker faktisk samboer ja til også her borte i sofaen! Gjennombrudd! Lauritz likte vi faktisk også kjempegodt, tusen takk for gode forslag! Vi vurderte faktisk det til Felix, men hadde helt glemt de bort :)

Dette er listen vår,(samboer som rangerer nå, jeg klarer ikke bestemme meg for hvilket jeg liker best, selv om jeg er overbevist om at sønnen vår i magen bare må få et av disse navnene)

Anton

Lauritz

Nikolai

Teodor

Har gått bort fra Jakob av mange årsaker, selv om det er pent.

Endelig litt nærmere målet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...