Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Halloen! Koselig å møte dere på torsdag!=) Håper flere kommer på dette treffet=) Vi snakket vel om torsdag den 28. August. Hvem er med? Hvor skal vi møtes denne gang? Når passer det?
citten Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg er med igjen jeg. Var jo veldig koselig sist Egon i søndre var jo for så vidt greit det. Men hvis noen har noen andre forslag så er jeg med uansett jeg. Tidspunkt...? Tja, kan gjerne ta 19:30 for min del.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Ja, kan godt ta egon søndre igjen for min del også! Men denne gang skal jeg ikke spise før jeg kommer, så jeg også får kjøpt meg noe god mat=) Hehe. Kan godt ta 19.30 for min del også=) Virker ikke som noen andre har vært inne her å kikka...Skulle jo gjerne visst om vi blir fler da. Vet at Nr.1 og nr 2 kommer. Og linse. Noen som fler?=)
Førstegangsmamma82 Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Jeg vil gjerne komme! Håper jeg får det til denne gangen!
Løven 74 Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 hei, jeg blir gjerne med ved en senere annledning. men de to førstkommende torsdager blir det hektisk, skal flytte til nytt hus 29 august, trenger litt større plass:) jeg er 34 år, har ei jente på 3 år fra før og har termin nå 26 nov. håper ser sere en gang i september:)
Helen*Fødeklar* Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Jeg er helt ny her og kjenner nesten ingen , er veldig ung da.. Hadde jo vært koselig å komme =) Men hvor sånn ca ligger denne Egon, er det den med kinoen eller en anna:P?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 27. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2008 Det er den ved kinoen ja=) Spiller ingen rolle om du er ung=) Er "bare" 19 jeg.. Rekker kanskje å bli 20 før babyen kommer=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå