Gå til innhold

Noen som vet hvor man får kjøpt TO ting ; Badekåper!! Sånn i håndklestoff, liksom.. Og tøfler!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her, nydusja å fryser som en.. Ja.. Fryser no' inn i granskauen!!

Og fant ut at jeg savner en sånn tjukk og god badekåpe.. Men hvor får man kjøpt det? Kan ikke huske å ha sett det noe sted..

Og ikke nok med det.. Når jeg flyttet så måtte jeg kaste de høyt elskede frosketøflene mine! Noen som vet hvor man kan finne sånne tøfler? Sånne tjukke, gjerne med et dyrehode på tjihi!? :-)

Skrevet

Litt usikker på tøfler, men jeg har en sånn f a n t a s t i s k badekåpe som jeg har kjøpt på Friis. Den er helt super, lang og god og MYYYYK og varm og tjukk, hehe:-)

Skrevet

Badekåpe får du kjøpt på kid.. De elskede tøflene dine kommer sikkert i år også på din sko.. Var det ikke der du kjøpte dem?

Skrevet

Jeg har også en fra Friis, ikke graits, men helt fantastisk! :) SÅ myk :)

Skrevet

Friis, jaha.. Men hvor finner jeg det hen? Er det egne Friis butikker, eller er jeg helt dum nå..? Hehehe ;-)

Nei faktisk så har jeg sett på div. skobutikker i byen, og de tøflene der er ikke sånne som jeg vil ha! Jeg vil ha med et dyrehode.. Så det så!!

Skrevet

Ja, men det fins jo tøfler med DYREHODE i skobutikker! Jeg har sett flere!

Skrevet

Å herregud, jeg ække kjent på den siden av byen.. :-S Hvor på majorstua da??

Skrevet

Hvorfor er dem der når du er der, og ikke når jeg er der rotta??! Sett at dem har til barn, ja.. Men jeg er voksen! Hmms.. Får nedrenne alle skobutikker jeg finner på mandag da..

Skrevet

Ja, tror du må det.. Gjerne så fort som mulig, haha! For jeg friiser, hahahahahahaha!

Skrevet

Hmm... Vet da søren jeg da? Kanskje det har vært barnestørrelser jeg har sett? Jeg bruker jo 35 - så det er ofte jeg kjøper meg barnetøfler. Jeg har for eksempel en skikkelig søt gorilla... Den brukte jeg forleden dag! Friis ligger forresten i Bogstadveien - så da er det jo ikke vanskelig for en som deg å finne frem :P

Skrevet

Døh.. Jeg ferdes faktisk aldri på den siden av byen! De eneste gangene jeg har tatt banen forbi National var når jeg gikk på Sogn, liksom.. Im from the ghetto, you know! ;-) Men min kjære Ema sa hun skulle hjelpe meg, så jeg finner nok frem! Ellers hadde det blitt med kart og kompass altså..

Men frøken strøken, det er ikke så mange voksne som bruker str. 35 da hehe! ;-P Jeg bruker 37, og må derfor se på voksen-tøflene.. Og de er sånn kjærring-aktig. Jeg vil ha grisetøfler! Eller kutøfler f.eks.. Send over goriallene dine a!? Sniiiiiiille deg! Jeg friiser..

Skrevet

Vi har morgenkåper deilige myke på Risøe ( Lillestrøm eller Triaden). De henger ikke ute i butikkene nå, men spør de som jobber der- det finnes garantert på lageret:)

Skrevet

Tuller du? Har du aldri vært her?! Jeg tror nesten jeg må ta deg med på sightseeing! Eller altså - du har jo selvfølgelig vært på Holmenkollen og du har da vært på Bygdøy og Frogner og på Majorstuen... ?!??!?!? Nå sjokkerer du meg enda mer! Jeg vet du er from the GHETTO - men jeg trodde da du kjente denne siden litt bedre enn som så! Jeg mener, jeg kjenner jo GHETTOEN ganske så godt=D Hah;D

Joda, mange voksne som bruker det da!! Slutt nå! Dessuten kan jeg jo ikke gi deg gorillaene, de er mine:):) Og de er jo i str. 34 (var litt store i str...) så de passer ikke deg selv! Grisetøfler ja, jeg også! Ku er også søtt.... Men jeg kan sjekke i butikker for deg en dag jeg! For meg også... Har også lyst på flere dyr! De er så søte.

Skrevet

Bygdøy har jeg vært på.. Bader på Huk hele sommer'n jeg serru ;-) Og Holmenkollen har jeg vært på! Kjørt opp dit mange ganger på natterstid å sett på utsikten.. Men ikke mer enn det ;-)

Majorstua er jo ikke heeelt ukjent for meg da.. Vært der et par ganger! Hadde en fantastisk "eks" der før jeg fikk mini f.eks.. Og frognerparken og frognerbadet er steder jeg har bedrevet dank, hehe. Så jeg er jo ikke heeeelt grønn.. Bare litt.. Mye.. En god del! ;-) Finner iallefall ikke frem der.. Jai likar mai på Groooonland vettooooo!!!

Jaaa, men kan du ikke skrike ut om du ser noen da? Jeg har flyttet langt inn i skogen nå, hehe, så er ikke så ofte jeg er i Oslo lengre.. Og her kan jeg bare drømme om å finne noe, uff og uff.. Kan sikkert lage mine egne av en og annen rev som tusler rundt her, men frister ikke..

Men skrik ut a!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...