Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutten søv berre på magen! Han er to mnd. og nektar plent å ligge på ryggen. Har brukt opp til 5 timar for å legge han. Kvar gong han blir lagt på ryggen sprett augene opp og det blir hyyylskrik! ikveld ga eg etter og han roa seg med en gong eg la han på magen i senga. Då hadde eg prøvd å legge han på rygg 1,5 timar, og måtte puppe innimellom for å få han til å roe seg.

Tenkte å kjøpe inn babysense! Dyrt, ja, men er så redd for krybbedød når han ligg på magen. Høyrer jo so mykje om at magesoving e "livsfarlig". Men er det nokon som veit om en kan stole på babysense når ungen ligg på magen? Syns det verkar so rart at den kan kjenne om barnet pustar gjennom madrassa liksom. Kan en stole på den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babysense er jo ikke dyrt da. Vi har en, og det er den beste investeringen jeg noensinne har gjort! Den koster 1/5 av barnevogna, og omtrent det samme som ei brystpumpe..

Om barnet mitt hadde bare sovet på magen, hadde jeg ikke vært i tvil en gang! Da får også du slappet av. Den er 100% sikker, det er garantert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...