Gå til innhold

hvordan ligger babyen deres an i veksten?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi venter en jente nå, og har fått beskjed at hun er16% større enn gjennomsnittet:-) Har termin 24 november. Har to gutter fra før, og de fulgte gjennomsnittet på kurven hele veien. Men veksten til jenten vår kan enda forandre seg, sa gynekologen.....

Gutten min her hjemme lå 10 - 13% over gj.snittet.. han var 3790g når han ble født... syns ikke det var sååå mye :) tror ikke det er så mye å bry seg om...... er ikke sikker på hvor hun i magen nå ligger i forhold til gj.snittet, men på fredag ble hun målt til 1190g.. det var uke 27+5.. syns det hørtes litt mye ut ?? =/ hm....

Han i magen her var rundt kgen når jeg var 26+3, akkurat som han skulle. I de ukene her tror jeg ikke det har så mye å si om de ligger litt over eller under gjenomsnittet, de vokser jo i rykk og napp

Jeg har en jente i magen som er 10% over. Synes det er bra jeg - begge mine to tidligere fødsler er satt i gang på grunn av forgiftning og da har jeg vært glad for at de har vært over 3 kg - da er det litt å ta i.

ikke så farlig med den pølsa som er for lang, pleier svigemor å si : )

og dessuten så er det mye som er innenfor normalen - mine barn har aldri liggget helt på kurven - ei heller jeg - men livet er jo velig bra for det : )

Annonse

Jeg var på vekstkontroll forrige uke, da var jeg 24+3. Gutten vår ble da regnet ut til å veie 774 gram, 8 % over gjennomsnittet, men innenfor normalen likevel :)

Det var spesielt rundt magen og lårbeinet at målene var store, de tilsvarte uke 26+ faktisk, men jeg er rimelig sikker på termindatoen uansett. :)

Det er jo så stor forskjel på hvordan de vokser disse dagene, og jeg vet fra før at jeg får store barn så. :)

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...