Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenten min på 3 mnd er så forferdelig avhengig av meg, og det begynner å bli slitsomt. Ikke sånn når vi er hjemme alene, da kan jeg fint legge henne fra meg en liten stund og hun koser seg alene. Men når vi er blandt folk må hun være hos meg hele tiden. Om noen vil holde henne tar det 30 sekunder så hyler hun, men roer seg etter ett minutt tilbake i armene mine. Spesielt om hun er litt sulten eller trøtt, men også ellers. Alle vil jo gjerne holde og få kose litt med nyeste tilskuddet i familien, men det går altså ikke. Og ikke tolererer hun at andre går trilleturer med henne om jeg har ærender der jeg helst vil slippe å ha henne med... Hm ble langt dette her, men er det noen som har hatt samme problem? Går det snart over??

Hun er jo veldig mye alene med bare meg, så det er jo kanksje litt naturlig, men også litt ekstremt føler jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik var mi også.Plutselig ved 3 mnd (husker det, for skyldte på vaksinen de første gangene) ...;-). Er bedre nå (er 5,5 mnd), men er fortsatt tryggest hos mamma eller pappa. Noen sa engang at de hadde en fase ved 3mnd der de var veldig opptatt av ansikter og derfor reagerte de på fremmede ansikter. Vet ikke om det er noe i det??

Skrevet

ok, da får vi satse på det bare er en fase:) En kort en ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...