Gå til innhold

når blir det nytt bim treff?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, det er fast treff på verdenspeilet annen hver onsdag. Sist var nå på onsdag. Der dukker det opp noen nye nesten hver eneste gang, samtidig som noen forsvinner. Moro at vi er kommet litt forskjellig :)

Håpe du kan neste gang :)

Hei..

Koster ikke noe å komme. Bare det du eventuelt vill ha og drikke/spise... Så er bare å møte opp, vi sitter å skravler og har det gøy, deler erfaringer og tanker.

Jeg klarte uheldig vis og sovne fra siste treff, men kommer helt klart neste gang... Skal holde meg våken da ja.. hehe

Vi ses..

Annonse

Jeg får ikke ko mmet på onsdag dessverre...

Vi skal ha en sånn fancy business middag på jobb, og skal da på Ekebergrestauranten i Oslo. Er i forbinnelse med Oslo Fashion Week, så må liksom være med...

Men kos dere masse! Og Mona, lykke til om det skjer noe før neste møte!!! Du får holde oss oppdatert :)

Klems Maria

Takk for det Maria :-) Her har magen virkelig sunket og lillebror ligger så langt ned han bare kan i bekkenet, men jeg prøver å ha lave forventninger i og med at jeg fødte 11 dager over termin sist...

Kos deg på middagen, så sees vi nok på neste treff uansett, med eller uten mage for min del ;-)

PS. Hvem av dere andre kommer på onsdag?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...