Gå til innhold

YES!! i kveld begynner 10 ting eg hater ved deg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

den filmen e lenge si eg så! men eg digger hun skuespilleren (som eg da ikke kommer på hva heter) hun er kjempe flink. digger og en annen film hun va med i , save the last dance! anbefales.

Skrevet

Julia Stiles :o)

Og ja, den filmen er ganske morsom :o)

Skrevet

Heath Ledger har en av hovedrollene...Men jeg synes slike filmer er tragiske. Men god fornøyelse=)

Skrevet

Åååå, når og på hvilken kanal? Holder på å kjede meg i hjel her, min kjære er på jobb og snuppert sover :)

Skrevet

mami, den går faktisk på tv 2 ;)

er alene eg og.. sambo er på fest å Thalie har nett sovnet..

å takk til hun lenger oppe, ja er Julia Stiles

Skrevet

Åh jeg elsker den filmen:) Har sett den noen ganger:) Får neppe sett den i kveld da..deler tv med svigerfar;-)

Skrevet

er jo midt i paradise hotel! :P

Skrevet

du leahpudding ;) kan ikke du si til svigerfar at det går en knall bra film på tv i kvel. å du har kjempe lyst å se den ilag med han :)

Skrevet

Jeg digger den filmen, heath legder er så hot!!

Skrevet

Drit dårlig film da..

Skrevet

Legøya og Thalie: jo, skal prøve..men han kommer helt sikkert til å sjekke se og hør og da spørs det om han lar seg lure;-)

Skrevet

leah: hehe.. du får gjemme det en plass :P

ha en fin kveld videre :)

Skrevet

Legøya: hehe, skynder meg å gjemme det med en gang:) Kos deg du i alle fall:)

Skrevet

Har allerede satt filmen til opptak på pvr'en. Regner ikke med at lillegutt lar meg få se filmen uforstyrret. Storegutten (altså mannen min) kommer ikke til å plage meg for han er oppslukt av Age of Conan! ;) Første gang jeg så Heath Ledger var i denne filmen og jeg ble helt betatt! hehe Han har blitt betydelig kjekkere med åra, men så har vel jeg også forandret litt smak med årene. Da filmen kom ut hadde jeg nettopp blitt dumpet av en som hadde litt samme utseende og stil som han har i denne filmen.

Skrevet

Save the last dance kan jeg se om igjen og om igjen! Den er bare helt herlig!!

Skrevet

eg og! den er bare sååå fantastisk, men har den ikke selv da :( den skal eg ønske meg!!

Skrevet

Får kjøpt den på nett.. Vanskelig å finne i dvd sjapper ;) kjøpte den på dvdon.com ;)

Skrevet

har ikke penger for øyeblikket :( men skal inn å bestille når eg får min første lønning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...