Gå til innhold

Mer melk i høgre pupp enn i venstre??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som om jeg har mer melk i høgre pupp enn i venstre. Jeg pumpa meg nå etter at snuppa hadde diet på høgre pupp, og fikk da ut 30 cl. Pumpa så venstre etterpå og fikk kun ut 30 cl, og dette ca 2 1/2 time etter forrige gang hun diet på den...

Er det mulig å produsere mer på en pupp enn en annen? Og hva bør jeg evt. gjøre med det? Hun er en (foreløpig) ganske småspist jente, og virker ofte fornøyd med kun 1 pupp, og som dere forstår - jeg kan også pumpe ut litt etter hun har diet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også med det der. Her er venstre nesten dobbelt så stor som høyre, ser helt snålt ut he he. Men det har blitt slik fordi jeg har helt fra begynnelsen av hatt mest problemer med høyre, den ble mest sår osv. Men, jeg legger henne alltid først til det høyre og lar henne suge litt ekstra på den siden, og det virker som om det har begynt å hjelpe litt. En stund var høyre nesten tomt, men det har gått seg til:) Så, konklusjonen ble da altså at det som hjelper er å legge til oftere på det som har minst, og eventuelt pumpe det etter måltidene også om du orker det:) (Jeg gav opp akkurat det, for mye arbeid;)

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...