BobleKroppen Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Lillegull og jeg skal være alene hjemme og kose oss. Sambo skal til en kamerat og drikke øl:=)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Hei BobleKroppen, Sambo og jeg får besøk av et vennepar - vi skal kose oss med hjemmelaget pizza og øl/vin. (jeg tar kun 1 glass pga. ammingen) Lille Vida skal søve søtt i sengen sin :=) Kos deg masse med lillegull!! Lørdagsklem fra DollyD
Lille`mor & lillebøll Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Gubben legger guttungen og jeg skal lage hjemmelaget kyllingwok. Vi har leid en film og skal bare kose oss i kveld:=) ha en fin lørdag;=)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 vi skal ha en deilig hjemmekveld med indrefilet av svin, fløtepoteter osv:) blir helt hærlight:) også skal vi se en film:) rolig og stemningsfullt:) hehe...
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Sambo er på fotballkamp og begge ungene sover søtt, så jeg slapper av her etter å ha fått unna litt husarbeid. Skal i gang med god kvelds til meg og sambo snart, er ikke så altfor lenge til han er hjemme igjen Så skal vi kose oss med film her hjemme.
"husmor"med lille Nora Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Nora har nett lagt seg(etter en evig kamp) så nå sitter eg å drikker cola og ser på tv.. sambo har dratt på fest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå