Krokka og prinsessa Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Mener å ha hørt det, for å få dem vanntett. Stemmer det? Bruker man sånn allround impregneringsspray som de selger på skobutikker da? Noen som har prøvd? Det burde jo da gå an på stonzene også? (Sånne krabbe-tøfler. www.stonz.ca) På dem står det om stoffet: "Durable coated nylon upper designed på water and wind resistance..." På solene i noe slags stoff står det: "Rubberized, soft, skid-resistant..." Jeg er ingen kløpper på engelsk, men forstår det slik at de ikke er HELT vanntette.... Så tror dere de kan impregneres med hell?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg impregnerer nylon sekker. De blir ikke helt vanntette, men tåler mer vann. Bruk spray. Jeg impregnerer også ute dressene til mini.
Krokka og prinsessa Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Det er sånn skospray, elelr fins det egen spray til utedresser, sekker etc.?? Vil gjerne høre fra flest mulig ) Hva tror dere om stonzene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå