Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hei jenter, noen her som er slankeoperert og som ble gravid igjen kort tid etter operasjon. Er operert for 6 mnd siden og plutselig blitt gravid. Har tatt av meg 30 kg. Fortsetter man å gå ned i vekt eller stopper det når en blir gravid? Evnt. vil barnet vokse som normalt eller blir det for lite næring. Fått plass på riksen, hvordan er det med oppfølging der. Må man på Adipol eller vanlige kontroller der. Blir veldig glad om noen svarer meg. Hilsen HH
15/12 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Hei ;-) Er selv vektoperert (gbp), men har ingen direkte erfaringer da jeg bare 5uker på vei (hadde sa i uke 11 i mai :-( ) Om du går in på www.vektoperasjon.no er det mye info/erfaringer der under et tema som heter "Graviditet" Håper du finner noe hjelp der! ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Hei sånn, takk for svar og tipset. Er det virkelig ingen andre som er vektopererte her inne altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå