Gå til innhold

Easywalker, Duowalker Sky, noen som har kjøpt?

desembertvillinger

Anbefalte innlegg

Hei på dere:-)

Er det noen av dere som har kjøpt denne vognen ? Mener å huske at du Cammis80 har kjøpt denne. Jeg traff deg i sommer på et treff i Lillestrøm. Kjøpte ikke du den i Sverige, isåfall hvor ? Og hvor mye kostet den ? Håper du har det bra. Ikke så lenge til termin nå, spennende:-) Jeg har det fint, de to små vokser og trives.

Vi har sett en del på denne vognen, og synes den ser kjempe fin ut. Hadde vært fint å høre litt hva dere andre synes, og hva den koster både i Norge og i Sverige.

Ha en fortsatt fn helg:-)

Fortsetter under...

Heisann!

Det stemmer at vi kjøpte den i sverige, ca 8500 norske kroner for alt med tvilling rabatt.Vet ikke hva den koster i norge men tipper det hadde kommet over 10000. Da kjøpte vi den i Charlottenberg på Babyprofsen på Thon-senteret der.

Det nærmer seg termin no så gler oss til å prøve den, veit jo liksom ikke helt hvordan den fungerer enda;) Men skal gi tilbakemelding når eg har prøvekjørt, håper det ikke er så lenge til...Så bra at alt er vel og bra med deg og dine to små:)

Hei:-)

Takk for tilbakemelding cammis80:-) Godt å høre at alt er vel med deg og dine:-) Vi skal en tur til Sverige i dag, så da får vi se om de har den, men vi har jo god tid vi så vi kan titte litt. Fint med en tilbakemelding når du har prøvd den.

Har du vært med på flere treff da ? Jeg har ikke det, men nå skal jeg begynne å jobbe 50% så da får jeg bedre tid og ork. Hadde vært hyggelig å treffes igjen en gang:-)

Ha en fin søndag:-)

Hilsen Beate:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...