Gå til innhold

ja,ja...krysser fingrene...;(


marianne84

Anbefalte innlegg

fikk kraftige blødninger seint i går kveld,med magevondt. ringte til føden på drammen sykehus og spurte hva jeg skulle gjøre. fikk da beskjed om at jeg ikke kunne komme dit før jeg hadde kontaktet legevakten. ringte legevakten og pratet med verdens sureste nattevakt. fikk beskjed om at jeg ikke kunne undersøkes før jeg blødde minimum 2 bind i timen. (%&&¤%F**N). følte meg skikkelig avvist,så jeg gikk og la meg med en bønn om munnen at detta skal gå bra. våknet idag til likedanne blødninger og ringte igjen til legevakten etter vaktskifte. og fikk prate med verdens kosligste dame. hun sa jeg skulle komme ned med en gang. gjorde det og legen undersøkte meg han kunne utelukke infeksjoner og siden buken var fortsatt bløt. var det ett godt tegn til at livmoren ikke prøver å avvise noe.

så nå ligger jeg her på sofaen og skal ta livet med ro en ukes tid.

 

har fått en henvisning til gyn på sykehuset på mandag,så jeg krysser fingrene for at dette skal gå bra..er 11 uker på vei idag.

 

kryss fingrene for meg da jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til!! Håper det blir en positiv opplevelse med ul på mandag, og at spira klorer seg fast!!

 

Krysser armer, ben, tær og fingre!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...