hormonia&alienimagen3 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 det stemmer jo ikke helt om man skal telle uker... Husker når dattra mi var 12 uker,da var hun jo fortsatt ikke tre mnd i dato... Datteren min begynner og bli litt utolmodig c,hun får MME ; fra fødsel og vi hadde gått til fire timer mellomrom mellom måltider og hun sov på natten.Men nå blir det kortere og kortere til hun blir sulten og hun har begynt å våkne på natten igjen..... Helsestasjonen sier jeg må vente til hun er fire mnd i dato før jeg går over til den fra 4 mnd Hva hadde dere gjordt?Er ikke fire mnd melka tykkere en den fra fødsel?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 jeg trodde at eneste forkjellen på nan 1 og nan 2 er innholdet av jern. som de ikke skal ha før de er 4 måneder. derav grensen. men tror ikke det er så stor forkjell noen dager fra eller til. men klarer liksom ikke se at jenta skal trenge mindre mat ved å gå over til nan 2, merket ikke noe sann her ihvertfall når jeg gikk over.
hormonia&alienimagen3 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Bare har hørt at nan 2 er tykkere...Hens mer mett og ja....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Opplevde ikke at den var tykkere, eller at han holdt lenger på den nei.
Slalotte Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 sønnen min drikker hipp.. Han begynte å drikke melka for 4 mnd da han var 3 mnd... Han fikk ikke noe problemer med det
Labambie Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Husk at Hipp 2 IKKE skal benyttes som melkemåltid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eneste forskjell på Nan 1 og 2 er sammensetningen av fett og jern.
Mari80 Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Det finnes ikke noe melk fra 4 mnd når det gjelder Hipp. Det er Hipp 1 som brukes hele veien!
Krokka og prinsessa Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Kanskje hun har behov for mer mat? Selv ammet jeg, men hun trengte velling fra ca. 4 mnd. Da blandet jeg litt grøtpulver i mm og gav med skje.
hormonia&alienimagen3 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2008 Jenta får 200 ml MME da...og hun spiser som regel opp...Det er jo ganske mye ifølge disse målingene.. Nå er hun født 27 april,da er det vel egentlig ganske tidlig og begynne med grøt...?Tenkte jeg skulle se det an litt for det kan være en periode ting, men hun har vært to uker tidlig ute med det meste.Så det var derfor jeg spurte,for å høre litt hvor viktig dere ser på det med mnd skifting ang mat og sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå