tryllepike * lykkespirer* Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 men synes ikke at magen er stor i det hele tatt. Om morgnen er den en liten hard ball som går opp til navelen. Men på dagen er det liksom ikke mer enn en liten bulk. Føler ikke det har blitt noe større på de siste ukene heller.... Flere som har det sånn?? Blir jo litt bekymret..
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg har det slik! Jeg venter bare en da.Jeg er i 16 uke og syns ikke jeg er stor i det hele tatt. Folk kommenterer hele tiden at de syns jeg er liten, blir så nervøs av dette!! Men kjenner jo liv, men er redd noe er galt! Har et såkalt risiko sv.skap, så blir jo redd for den minste ting!
flypapir Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Se på minmave.dk, der er det massevis av gravidmager! Du kan også gå inn og kun se på tvillingmager.. Er veldig store forskjeller, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg...
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 Ok. Skal titte på den siden. Føler bare at det har stagnert litt. Men det er vel kanskje vanlig i disse ukene. Tror jeg følte liv i går da!!! Kjentes ut som en fiskehale som dasket på innsiden av magen..kan ikke ha vært luft..men kan jo ha vært muskelkramper eller noe....
sweetbaby*11.12.08+29.10.10* Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Du kan også gå inn på en engelsk side som heter : www.babycenter.com og gå inn på linjen og plukke ut hvilken uke du er komt til... der kan du også se hvordan det går med tvillinger kontra ett barn =)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 10. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2008 Huff tittet på sidene....synes alle ser større ut enn meg. Men jeg er 174 cm høy og slank så det har vel noe å si... kjenner livmoren ved navelen også men magen er ikke stor altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå