Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Jeg er så takknemig for dere. takknemlig for at jeg kan komme her å være sammen med andre som er i samme båt, med personer som forstår. Man føler seg så alene, det er få som forstår, men her er det folk som forstår. takk alle sammen, dere er gode å ha
Gjest Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Bra initiativ, Tryne!! Underskriver uten tvil denne!! Jeg vet seriøst ikke hva jeg skulle gjort uten dere, og den fantastiske støtten dere gir. Det er så godt og være her sammen med dere når man når er i den situasjonen som man er. En god klem og en rød rose til hver enkelt av dere sendes fra nord:O)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 fant ut at jeg måtte slrive en slik tråd i dag. har en god dritt dag hvor jeg føler allt er håpløst. Er ingen hjemme som jeg kan snakke med som forstår meg, da er det så godt å komme inn her. Her slipper man å forsvare følelsene man har og forklare hvorfr man har det som man har det. her forstår alle med en gang hva det går i.
Lenea Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Måtte bare signere her jeg også,utrolig godt å ha noen i samme situasjon å snakke med, mennene er jo med oss,men vanskelig å sette seg inn i situasjonen,iallefall med alle hormonene som raser til tider:>)Ha en fantastisk helg alle sammen, krysser hele meg for at det skal gå bra med oss alle:)
AniBer Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Jeg er så enig med dere!! Er utrolig godt å ha noen som er i samme båt som vet hva jeg snakker om!! Vi har jo valgt å være veldig åpne rundt dette, men møter ikke alltid den samme forståelsen som man møter her inne.. De mener det godt, men det er ikke alltid det er like enkelt å oppfatte det på den måten.. Noe som jeg er så lei av å høre er at bare vi klarer å slappe av så kan det jo hende vi får det til uten hjelp... Vi har en usannsynlig liten sjanse for å få det til uten hjelp, iom at jeg har tette eggledere og gubben har dårlige svømmere. Kjenner at jeg tar det hele egentlig veldig med ro nå i forkant av dette fryseforsøket, ikke noe stress med spray, sprøyter og uttak! Tror vi har en bedre sjans for å lykkes denne gangen!! Krysser alt for at det skal klaffe for alle dere jenter!! Det fortjener dere etter alt slitet vi må igjennom!!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Helt enig. Når jeg var i prøvefasen var det ingen andre rundt meg som skjønte helt hva vi drev med og da var det utrolig godt å ha dette forumet og dere rundt meg. Man blir litt i sin egen verden når man er i en slik situasjon som oss. Jeg forventer ikke at de "normale" skal forstå dette, for det gjorde ikke jeg selv heller før jeg var der - men når man da først lurer på noe, så er det så utrolig godt å ha noen og snakke med som har erfaring eller iallefall er i samme båt. Min beste tid her inne på BIM var når jeg var her, på assistert befruktning - derfor sniker jeg meg også inn titt og ofte nå også, fordi jeg savner dere og varmen her inne ) Lykke til videre jenter ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå