♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Han likte det kjempegodt når jeg laget en smaksprøve her en dag. Så nå har jeg laget opp mer som jeg skal fryse i avent begre og ta opp for hver dag. Eple og mango, kok til de er myke, mos og ha i en anelse kanel. Jammi, smakte veldig godt for små og store.
Gitte:-) Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Mmmmm, det må jeg prøve, høres godt ut:-) Her har snuppa fått hjemmelaget middag, og hun elsker det!!! Poteter, gulrot og fiskepudding, går ned på høykant:-) Men fungerer avent-begrene bra synst du?? Jeg har kjøpt slike, men knøler forferdelig med å få lokket av og på.....Er det bare jeg som ikke har tekken eller???
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2008 Gjorde det samme første gang, men så fant jeg ut at de var veldig bra likevel. Skru ikke knekk opp!! Forstår?? Ikke fryst i de før, litt dumt selve begeret bare kan fryses 4 ganger. Men lurer på om det bare en en gimmick for å selge mer. Lokkene er varige og holder for evig. Selger jo kun beger i refill da men....
Labambie Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Så bra! Innimellom lager jeg selv også. Men koker ikke jeg da. Bruker banan, jordbær og litt pære også i stavmikseren. Nam!
petite fleur Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Jeg fikk en haug med tomme babymatglass av en venninne, jeg bruker de når jeg fryser ned middag og fruktmos. Kan brukes om igjen og om igjen og om igjen :-) Her er eple og aprikos en hit;-)
-ak- Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 hm.. ser noen her sier at avent begrene bare kan frysess 4 ganger? hvor har du sett det? har fryst i mine flere enn 4 ganger jeg og de ser helt like ut som da jeg kjøpte dem
Gjest Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Jeg lagde mye aprikospuré, sviskepuré, aprikosen var fin til å mikse med banan og/eller eple, for å få den litt mildere.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2008 -ak- det står i avent brosjyren at for å hindre slitasje bør de bare brukes 4 ganger. men er jo bare bør, altså en anbefaling. fint hvis du sier at de kan fryses mange ganger, for det hadde jeg tenkt å gjøre også...
Moosh Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Mente du "Skru ikke. Knekke opp" eller "Skru. Ikke knekke opp" ??
petite fleur Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Ha ha, moosh, nå kom jeg til å tenke på den gamle kommaregelen: Heng ham, ikke vent til jeg kommer/ heng ham ikke, vent til jeg kommer :-) Der kan man se hvor viktig det er med komma påp rett sted, he he.....
♥0sis0 og gullet♥ Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Hehe, tenkte på den samme regelen! Og ang aventbeger- lokka,- de må skrues, ikke knekkes opp.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2008 hehe, glemte jo komma i det hele tatt jeg da. men vet hvordan det er med den regelen, mamma er norsklærer så den sitter......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå