maja1983 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 kan jeg gi baby på 3 mnd og 1 uke sviskemos!!??? har har ikke hatt avføring på snart en uke..og sliter med magen!!!promper og gråter.. romler i magen hans..stakkars!! maltekstrakt hjelper ikke..
jentelykke + guttelykke Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Får han bare morsmelk? I så fall er det ikke farlig å ikke ha avføring på en stund. Ellers så tror jeg sviskejuice kan brukes.
line_n & sara Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 går han bare på mm, eller mme? itilfelle mme, kan du gi han sviskemos/juice, laktulose-greiene (virker ikke så raskt, da) eller inntil 5 kapsler med idoform daglig, (dette gjorde susen hos oss) (finnes også et slags miniklyster på apoteket, er beregna for litt større barn, så han må bare få halve "tuben") blir han fullamma, så er visst ikke en uke uten avføring så mye, men dersom han tydeligvis har smerter, ville jeg laga litt fennikelte, siden det er luftsmerter. gi også litt sukkervann på kvelden hvis han er vanskelig å legge.. håper det ordner seg!
maja1983 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2008 han får mm og mme... pga mangel på mm innimellom... hvordan sviskejuice??
maja1983 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2008 tenker på det at det står fra 4 mnd.. på den sviskemosen.. gjør det noe om da han ikke er 4 mnd enda..(han er 3 mnd og 1 uke)
"husmor"med lille Nora Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 det gjør ikke noe at han ikke er 4mnd enda. men start med å gi litt og litt. ikke mye på en gang! håper det ordner seg;)
maja1983 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2008 hvor mye skal jeg gi? hva kan skje hvis jeg gir formye?? hehe.. stakkars lille bebisen min..usikker førstegangs her se;)..
"husmor"med lille Nora Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 hehe. skjønner. er førstegangs eg og.. tror vis du gir for mye kan det ha motsatt virkning.. gi litt på ei t-skje. kansje begynne med 2-3 ts? har ikke brukt slikt på mi så er litt grønn eg og. men prøv deg frem.
maja1983 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2008 oki.. tusen takk for svar..jeg prøver!
mor33 Skrevet 9. august 2008 #12 Skrevet 9. august 2008 Hei jeg fikk beskjed fra hs at jeg skulle prøve sviske ssaft eller sviske pure da tulla var 3 mnd ,,,,, så du må bare gi ))) magen ble bedre da jaffall;)
jentelykke + guttelykke Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 Du får kjøpt sviskejuice på butikken. Nestle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå