Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Kan sex gjøre mer "skade", slik at man bør holde seg unna det.....? Jeg har utrolige smerter nederst i bekken og lysken, men å ha sex går utrolig nok bra....hm...... må være noen hormoner man produserer da som gjør det? Er ikke noen akrobat lenger da.. men tenker på om det gjør vondt verre...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg tror det lureste du kan gjøre er å kjenne etter... Merker du at bekkenet gjør vondt under akten får dere prøve en annen stilling som avlaster mer. Jeg har vært hos ulike behandlere og aldri hørt noe om det hvertfall. Kjedelig å skulle være totalt avholdene i flere mnd, så bare kos deg videre du!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg får kjempevondt av det, og må holde meg unna mannen de siste mnd. Men om du ikke får vondt, kan du jo holde på somm du lyster Man skal jo bare unngå å gjøre det som framprovoserer smerter. Du får ikke ødelagt noe ved å ha sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå