Gå til innhold

noen som kan hjelpe????ang progynova

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått over to uker over mens,og fikk den så klart i dag på en lørdag...prøvde å ringe sykehuset men de får en jo ikke tak i i dag....

Jeg ringte forrige uke og spurte om jeg kunne begynne på pillene når jeg hadde gått langt over,og da sa de at jeg skulle ringe da jeg fikk d, så de fikk se d ann da...Så nå vet jo ikke jeg om jeg kan ta de....

Kan jeg begynne på de pillene selv om jeg har gått langt over?

tørr jo ikke å ta de uten klarsignal heller da, men hvis jeg ikke tar de så blir sikkert d feil også...hehe Ufffffff :-/

Men jeg må jo bare....???!!el?hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde tatt de:) Du kan jo om så slutte med de igjen på mandag dersom de mener at du ikke skal ha forsøk nå.

Skrevet

Hadde helt klart begynt!

Tror ikke de sier nei til forsøk når du har begynt med piller, og skulle tro de har litt å gå på...

Skrevet

takk. ja jeg begynte med de.tenkte d samme at jeg kunne slutte på mandag hvis de mente det..

Skrevet

jeg starta på progynova på torsdag jeg selv om jeg ikke visste helt om de hadde plass til meg på klinikken og de ikke åpner igjen før til mandag. Men jeg fikk svar på mailen jeg sendte dem på torsdag idag om at de har satt meg opp på ul 18 aug så er kjempegla!!! Ble overraska over at d var ei som sjekka mailen der i dag siden de ikke åpner igjen før mandag :))

Skrevet

vi som er i gang har jo plass der.er så spent jeg nå,at nå skjer d kanskje.sist hadde jeg ikke forhåpninger for jeg var så overbevist på at jeg kom til å bli overstimulert,og d ble jeg også..hehe

dette blir spennende,lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...