Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 2 1/2 uke igjen til termin nå, var på vekst estimering idag (skal ha planlagt KS grunnet stort barn sist, men vil helst slippe det....) og gutten i magen er nå ca. 3600 gram. til termin vil han da være mellom 4-4500 gram (som er for stort...)

Har hatt noen ganske kraftige tak de siste dagene, så hun sjekket meg, og jammen var mormunnen helt flat og 3 cm åpning!

Så da strippet hun meg, og nå sitter jeg her med noen tak jeg ikke vet om blir til noe eller ei. Men tror neppe jeg går til planlagt KS dato nå (18.08)

Denne legen var bare fantastisk, har truffet en god del gjennom dette svangerskapet, ingen som har latt meg få kjenne på vårt valg av måten å få barn på, men flere som har vært ganske så arrogante ift vurdering av svangerskapet og forløsning. Men denne fantastiske jenta gjorde meg trygg, håper bare jeg får føde på hennes vakt!!!!!

Så nå er det bare å vente.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det skjedd noe mer i løpet av natten da? Sikkert greit at gutten kommer snart siden han er såpass stor allerede. Lykke til med fødselen.

Skrevet

Oi, så spennende! Venter på tilbakemelding...

Skrevet

Så fint at alt er gått bra med dere :-)

Tenk at du snart skal få holde gutten din i armene, det må være helt fantastisk!

Lykke til med fødselen!

Skrevet

Vi venter fremdeles.....

Idag tidlig gikk den berømte slimproppen, det behøver jo ikke bety noe, men kan bety noe... Smerter og tak kommer og går..

Tror egentlig det beste er om dette tar litt tid, har blitt lite søvn inatt, fikk rett og slett hetta idet det gikk opp for meg at han kanskje skal ut den "vanlige" veien.

Med litt tid kanskje jeg venner meg til tanken.

Takk for hilsner, jeg kommer tilbake med mer skulle det skje noe :o)

Skrevet

Åj, så spennende! :)

Håper han kommer snart da! Tenk så deilig at du snart har han i armene dine;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...