Chaiemae Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Kan ikke si det er dagens høydepunkt når disse pillene skal settes. Mener jeg har lest et sted om at man kan få progesteron på sprøyte. Noen som vet noe om det? Dette hadde vært deilig å slippe unna pillene i allefall.
Nøtt Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Hvorfor er det svineri? Har aldri prøvd progestan. Hva er forskjellen på disse og crinone? (jeg synes crinone er helt ok å bruke)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Både crinone,Progestan og Cyclogest lar jo kroppen ta til seg det den trenger av progesteron,for så å komme ut igjen det man ikke trenger. Må si meg enig chaiemae-det er noe udelikate greier... Men har jo sin misjon da ) Vet ikke hva progesteron i sprøyteform heter...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 jeg skal bruke pregnyl neste gang. da slipper jeg det der. Men det er få som får bruke denne pga faren for overstimulering. Jeg har nesten ikke flere egg, så det er ike farlig for meg
Gjest Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Progestan er et griseri uten like:(( Måtte gå med bind hele perioden jeg tok det...Jeg ble nesten bekymret for at kroppen min kvittet seg med "alt" jeg puttet inn og ikke tok til seg noe, men det er vel som "Vilsågjerne" sier; kroppen tar det den trenger, og kvitter seg med resten. Skulle også gjerne hatt det i sprøyteform neste gang. Hvordan går det ellers med den rugende Chaiemae?? Krysser fingre og tær for deg!!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Hei:-) Tryne, snakker du om Pregnyl eggløsningsprøyte??? Tar en ikke Crinone eller noe sånn da når en har satt inn egg???
Chaiemae Skrevet 9. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2008 Det går bra med ruginga Frøya. Er trøtt, litt kvalm og har et press i magen så det er akkurat sånn som det peier å være på kominasjonen progestan og ovitrelle. Satte min andre ovitrelle i dag og skal ta den siste på tirsdag.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Jepp, jeg snakker om EL sprøyta ja. den inneholder progesteron den også sjønner du. svært få som bruker den, men skal prøve det neste gang
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Jeg skal også bruke den neste gang. Brukte ovitrelle sist gang og da modnet ikke eggene. Har litt Crinone på lager som jeg heller ikke fikk brukt da;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå