mah84 Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 hei. jeg har prøvd i ca 2 år med å få nummer to.. legene hjelper ikkje så masse.. desverre.. men lurer veldi på hva dette pergo er, for alle snakker om det her inne.. kansje dette er noe jeg burde prøve...hva gjør det?
Nullenusken Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Pergo er en hormonkur som skal hjelpe/fremme eggløsning... Jeg er på pergokur nå, men har egentlig ikke satt meg så ekstremt inn i hva den gjør... legen sa det kunne hjelpe
Gjest Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Hei Mah84! Pergo (Pergotime) er spesiellt for dem som ikke har EL av seg selv, men det kan styrke eggløsningen hos de som har EL også. Jeg har gått på flere pergokurer uten resultat, jeg har EL av meg selv da. Men det hadde nå vært det beste om du og samboeren din fikk startet med utredning siden dere har prøvd så lenge. Da får nå du finne ut om det er noe galt, og få behandling deretter. Du trenger i grunn kun en henvisning fra legen din til gyn. Hva med å bytte lege hvis du ikke får skikkelig hjelp? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå