cherry coke Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Små i størrelsen? Skal myyye klær til jenta mi=)
Denice Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg jobber selv på H&M og får stadig høre at våre klær er store i str.. har ikke den erfaringen selv med ei jente som er 108 langh og bruker 110 i klær... meeeen.. de aller fleste mener det så da er det vel store da... Hvertfall på liten jente og liten gutt....
cherry coke Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Skal 98/104 være ok for ei på 3 år? 98 er akkurat passelig i andre merker...
milla84 Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg syns vel heller at H&M er litt små i str jeg da. Ihvertfall i forhold til mange andre klær jeg har kjøpt.
Gjest Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg har alltid syntes at de har vært litt store enda jeg har ei lang jente Sitter å skal bestille høstgarderobe til barnehagebruk her jeg også og ble plutselig litt usikker på hva jeg skal bestille :-S De har jo så dumme str for det er jo enten 86-92 eller 98-104.. Hva bestiller man til en på 2,5 år da da? Nå skravler jeg i vei her ser jeg, poenget mitt var hvertfall at jeg er usikker på om de er store eller små når man kommer over babystr fordi de har jo slått sammen 2 og 2 str
Denice Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Ja, det tror jeg.. neste trinn er jo evt. 110-116 og det tipper jeg blir veeeeldig stort igjen.. men det som er greit er jo at du har automatisk 10 dagers åpent kjøp. La lappene sitte på plagget til du har prøvd, og passer det ikke får du byttet. Tar du vare på kvittering får du penger i retur i 10 dage. Etter dette får du byttet til andre plagg eller tilgodekort.
cherry coke Skrevet 8. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2008 Det er barnehageklær jeg også skall ha+ litt til=) Ble litt forvirret her....
St.Sunniva Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Syntes både H&M (og Lindex) krymper i første vask(gjelder vel mest bodyer), så jeg kjøper nesten alltid en str større en hun bruker. Noen ganger er de ok i str, og at de ikke krymper like mye, men det er til sjeldenhetene syntes jeg. Men snulla mi er nå 22 mnd, kjøpte her om dagen en bukse i str 86 (da jeg syntes den så litt større ut enn 86), og da jeg kom hjem og målte med en annen bukse jeg også hadde kjøpt på H&M så var den nye buksa iallefall 5 cm lengre i beina, og så stor i livet at jeg måtte krølle den skikkelig med et belte på. Mulig det ikke er samme leverandør, men begge buksene er Hello Kitty Blir aldri klok på størrelser jeg...kjøper heller litt stort, for krymper alltids litt
milla84 Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Hvis hun bruker 98 til vanlig så tror jeg nok 98/104 vil være den mest passende størrelsen. bare å brette opp litt hvis det skulle være litt for stort. Sønnen min ligger mellom disse 2 størrelsene og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe, men 86 er jo alt for lite til han og driver å vokser ut av 92 også. Så må nok opp på 98/104 ja, noe jeg frykter kan bli litt for stort( dumt med bare doble størrelser egentlig).
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Akkurat passelige synes jeg..ikke små iallefall. Synes Lindex sine klær er mindre... Her går det i 86 enda, 92 er for langt i beina men topper i 92 går fint..så det er litt dumt når jeg kjøper joggedresser da....
Gjest Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 De er store i str i forhold til de andre typer klær han har.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 synes de er små jeg da,...... var stor forkjell på en body i 62 fra hm og en fra lindex.
milla84 Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Jeg tror nok at jeg syns de er litt små fordi jeg kjører dem i tørketrommelen og dermed krymåper de jo litt. Mens en del av de andre klærne han har ikke tåler tørketrommel, og dermed ikke krymper så mye....
Gjest Skrevet 8. august 2008 #15 Skrevet 8. august 2008 synes de er stor-- men på "storebarn" synes jeg de virker større enn på baby... kjøpe en bukse på baby i 86, den passer fint- bitte litt stor, men ikke større enn at hun kan bruke den. så kjøpe jeg to bukser i 86 på "storebarn" og de er altfor store.....
St.Sunniva Skrevet 8. august 2008 #16 Skrevet 8. august 2008 Ja, det var nok det jeg gjorde med de to buksene hennes også, men man skulle jo tro at 86 var 86 da...
Gjest Skrevet 8. august 2008 #17 Skrevet 8. august 2008 jeg vet 86 burde jo være 86.... Mie bruker jo stortsett 80, men plutselig her en dag fant jeg ut at hun hadde vokst ut av "alle" buksene sine i 74 og 80- så jeg var jo glad / gleder meg veldig til å komme bort fra babyavd for hun er jo tross alt 21mnd), så da jeg måtte ha den buksen i 86- skyntet jeg meg hjem og tok frem det jeg hadde liggende i 86, men det var for stort altså..hvetfall nesten alt. rare greier det der.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå